Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
12 Kasım 2008 Çarşamba 10:27:24


Gitmeler hep dayanılmaz hüzünler yükler yüreklere şairemde öylesine güzel dile getirmişki bu sesi.
Burkuldu içim.Giden ah giden... ardında ne onulmaz bir yara bıraktığını bilse kanattı şairem derinlerde biryerleri.Yüreğinize sağlıklar dilerim....

Şükran AY
@sukranay
11 Kasım 2008 Salı 22:58:39


Mazinin kollarında gurbete bırakılmış yürek izinin sesi çok etkileyiciydi üstadım.
Emeğinizi ve gönül sesinizi kutlarım.Kitabınız hayırlı olsun.
Böylesi erdemli yardım sever bir yüreğin emeğini allahım boşa çıkarmasın.
Saygılarımla.

Gurbet, @sudengi
11.11.2008 15:02:27
Şükran AY
@sukranay
11 Kasım 2008 Salı 22:48:28
Oysa yeni süzülüyordu
saçlarıma yağan karın suları yüreğimden
Henüz yeni yapraklarım dökülmüştü
Şimdi tomurcuklanmadan açtı


Hoş geldin bahar
hoş geldin gönlüme ve ne iyi ettin


BAHAR GİBİ SICACIK,ÇİÇEK AÇTIRDI YÜREKLERDE GÜZELDİ ESERİNİ...

Aşk-ı bahar, @siyahımsı
11.11.2008 08:33:04
Şükran AY
@sukranay
11 Kasım 2008 Salı 22:28:57

Denizin kenarında kadın
Pusulasız gemilere yol soruyor
Gözlerine kırlangıçlar tünemiş
Kaderi Salvador çizgisi sanıyor............
Çoğumuz hayatta pusulasız olduğunu bilmeden yol sormuyormuyuz çoğu gemilere.

Yüreğiniz varolsun efendim.Saygıla...

Üç anahtar, @şahan çoker
11.11.2008 00:01:41
Şükran AY
@sukranay
11 Kasım 2008 Salı 22:17:57
AŞK MAHKUMU





Kalakalmıştı
Yüreğim
Zemheri ayazında yanıyor
Ağustosta donuyordu
Sevdan kimyamı bozmuştu
Artık azat olan bu can,
Aşk mahkumuydu....

Yüreğim
Müeb...

-başlıksız-, @bakış
11.11.2008 11:13:44
Şükran AY
@sukranay
11 Kasım 2008 Salı 22:00:34


Çokkk güzeldi ya.Kuşların dilinden kuşları tanımak.Yüreğiniz varolsun.
Emeğinizi ve kuşları daha yakınen tanımamızı sağlayan yürek sesinizi tebrik ederim.
Kaleminiz baki olsun.Saygılarımla.

Kuşlar, @galatasaray
11.11.2008 10:46:13
Şükran AY
@sukranay
11 Kasım 2008 Salı 21:55:05

Allahım ne kadar karamsar bir şiirdi.
Tersinden okusak nasıl olur sayın şair.

Belki çok istenen ve lazım olduğum için
En büyük ihtiyaçtı varlığım evrene
Belki büyük bir mutluluğun meyvesiyim
Ve bu mutlulukta ömrümün sonuna kadar yer etmişim....

Belki, @cihangirorkun
8.11.2008 15:43:18
Şükran AY
@sukranay
11 Kasım 2008 Salı 21:52:08
sen yoksun yanımda,geceleri ağlıyorum
hayal ettim ben sevgini,zaten hiç unutamıyorum
giderken hiç düşünmedin,arkanda neler bıraktın
duymak istedim sesini,hep çınladı kulaklarım.


yeter ki gel desen bana,ben kanatlanır uçarım
kıvrılarak giden ...

Duyamadım sesini, @sevdalı18
1.11.2008 10:25:23
Şükran AY
@sukranay
11 Kasım 2008 Salı 21:37:56
Ay utanıp geceden, ışığını sökeli,
Baş aşağı girdâpta, boşluğun içindeyim.
Aynalar şekilleri, iki büklüm bükeli,
Sen benim içimdeyken, ben senin hiçindeyim.

Rüyalardan uzakta, maveraya akalı,
Bozkurt yaylalarında, hürriyet tacındayım.
Taç mah...

Şükran AY
@sukranay
11 Kasım 2008 Salı 21:25:06
EL/im Veda

-
Hazan mevsiminde, hüzün trenine el sallayalı,
Aklarla beslediğim umuduma, karalar bağlayalı,

Sevgiyle beslediğim yollarına, nefreti dağlayalı,
Kan kusan yüreğime, sensizliği öğrettim.

Dağ dağa kavuştu, ben sana kavuşmayalı,
...

El/im veda, @AhhSeNnn!!!
9.11.2008 00:10:43
Şükran AY
@sukranay
11 Kasım 2008 Salı 20:04:53


Allahhh korusunnn canım ya.Ne bu karamsarlıkk .Edebsizleşince insanlar diyorsun can gitme yolundaa...
Mücadele ruhu nerde kaldı.Edilgen olan edepsiz sülietler pekala pasifize edilebilir.
Ne o hemen selalalı okuttun yüreğine...
Şahsına mühhası...

-başlıksız-, @bluecould
10.11.2008 14:21:42
Şükran AY
@sukranay
11 Kasım 2008 Salı 19:56:42

Harikuladeydi yine.Gönlünüzdeki İnciniz, gözünüzdeki kelebeğiniz hep daim olsun sayın üstadım.
Selam ve saygılarımla.




İnce dere, @hyazici58
10.11.2008 22:57:32
Şükran AY
@sukranay
11 Kasım 2008 Salı 19:15:52

Ayyyyyyyyy öyle şaşırdımkiii Fikret Abimin doğum günümüydüüü????

Can Abimmmm nice mutlu senelere,ailenle birlikte o dağ gibi yüce gönlünle hep zirverlerde taş gibi ulaşman

dileğiyle.



Ne kadar güzel yazmışsınız üstadem.Herzamanki gibi...

Mutluluk içimizde, @evrensel
10.11.2008 20:43:41
Şükran AY
@sukranay
11 Kasım 2008 Salı 16:41:14
Şimdilerde!!
Kurt kapanı hislerden kaçma zamanı bende
Dönüp de arkaya; bakmak zor gözlerinin içine
Dolaşmaya üşenir yüreğim, senli gelecek hayallerinde
Bir buse, bir dokunuş , kucağımda hiçlik duyguları
Çıkmalıyım gönül hanenden acilce
Kafam ka...

-başlıksız-, @hayatgülbahçesi
11.11.2008 16:33:52
Şükran AY
@sukranay
11 Kasım 2008 Salı 16:36:19
Makineleştik-2

Altında aynı göğün,
Komşuda düğün,
Bizde ölüm,
Ya da bizde düğün,
Komşuda ölüm,
Öğün…
Makineleştik,,

Beş duyumuz soldu nedense,
Soldu hislerimiz…
Her yer ağaç kurdu,
İrin akıyor yüreklerden
Azdır, ne dense…

Önce elle...

Makineleştik-2, @yunusi
11.11.2008 07:54:29
Şükran AY
@sukranay
11 Kasım 2008 Salı 16:31:05
kapım açık çalma sakın girerken
Şüphe etme seni böyle severken
Karayel hep senden yana eserken
İşte ben böyleyim kabul edersen

--------------------------------------------

Başarılı eserinizi kutlarım efendim.Okumak büyük keyifti.Saygılarımla...

Kabul edersen, @Bekir Karayel
11.11.2008 15:58:04
Şükran AY
@sukranay
11 Kasım 2008 Salı 16:29:24
GÖNLÜMLE SEVMİŞTİM SENİ

Yoğunlaştım bugün gökyüzünde.
Biri bana dokunsa keşke.
Aman neyin var dese...
Hemen damlarım üstünüze...

Konuşamam,hiç yazamam bugün.
Martının kanatlarında kaldım.
Füme bulutlarla, arkadaş oldum.
Hernedense ben, uç...

Yoğunlaştım bugün, @gül peri
11.11.2008 09:09:48
Şükran AY
@sukranay
11 Kasım 2008 Salı 15:33:09
Demir Attım *)(*


Bir yıldız kaydı birden, ürperdi içim tarifsiz.
Sandım takvaydı, yaprak düşmezdi dedim, sebepsiz...
Harr/dır, sarmış canım yakmış;Tut ki özüm de yanmış!
Vardır elbet neden, yanmaz yoksa canım nedensiz...?



Ruhlar, ürkmü...

-başlıksız-, @babidim
11.11.2008 10:39:03
Şükran AY
@sukranay
11 Kasım 2008 Salı 11:45:51
AŞK BİLEŞKESİ


Aşk acısı, bal teknesi
Ruhun garip bilmecesi
Kimse kaçmaz, çok çilesi
Çetin ceviz bileşkesi

Yar dediğin, muammadır
Sevişirken bir hurmadır
Ruhu bile bir ummandır
İflah olmaz bir hummadır

Yazılmasın tek fermanı
Sattırır...

-başlıksız-, @hayatgülbahçesi
11.11.2008 10:25:10
Şükran AY
@sukranay
10 Kasım 2008 Pazartesi 22:01:18
TORUNUM


Gönlümde senin sevğin,
Allah’tan geldi verğin,
Gönlün olmasın gerğin,
Bir tanemsin torunum...

Senin sevğin duraçak,
Çiçek gibi açacak,
Kalbim sana çarpacak,
Sen unutma torunum...

Güzelimsin esmerim,
Kendim kadar severim,
El...

-buse, @Kangallı Mustafa
9.11.2008 09:44:17
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.800
Şiir Okunma
1.131.482
Yazı Okunma
101.503
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL