Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
10 Kasım 2008 Pazartesi 21:53:34
İlkeleri berrak su tertemiz hava çağlar,
Aydınlığın yüreğe, ay güneş ışık bağlar,
Bir adam tarifimdir, engin derya uç dağlar,
Uyudun şer dirildi, bize ne dersin Ata’m.

Atama ne yazılsa az gelir yürek sesinizi canı gönülden kutlarım sayın üstadı...

Ata'm, @demyanli
10.11.2008 19:21:50
Şükran AY
@sukranay
10 Kasım 2008 Pazartesi 21:47:31

GÜLÜRANA





Yalnız seni sevdim ey gülürana,
N’olur kaş düşürme hep benden yana,
Dumanım çıkarken bak arşımana,
Diyemedim,anla beni duy beni !...

Anla, senin için bütün feryadım,
Hayat diye seni hep adımladım,
Demedim kimseye, içten ...

Gülürana, @hyazici58
9.11.2008 21:10:51
Şükran AY
@sukranay
10 Kasım 2008 Pazartesi 21:43:00

Samimi,içten yüreksesinin düşümünü okumak büyük keyifti.
Yüreğinizin vuslata ermesi temennisiyle.
Başarılıl eserinizi ve yüreğinizi tebrik ederim.saygılarımla.

Sana gül dedim, @romantik63
10.11.2008 13:55:44
Şükran AY
@sukranay
10 Kasım 2008 Pazartesi 19:20:55

Kalbi pırıl pırıl tatlı şeker pembesi
Yüzünde açar güller, coşkun aşkın sesi
Can dostun yüreği aşılmaz sevgi seli
Çağlar dosta doğru akar her zerresi


BİTANEMMM ŞİİRİNDEN SONRAA DÖKÜLDÜ.UMARIM BEĞENİRSİN.
GÜZEL YÜREĞİNDEN ÖPÜYORUM.TEBRİK...

-başlıksız-, @hayatgülbahçesi
10.11.2008 15:53:30
Şükran AY
@sukranay
10 Kasım 2008 Pazartesi 19:15:42
GEÇEN ZAMANA DAİR


Bülbül duymaz fermanın, gülşenin güllere dar
Dizde varsa dermanın, az adım atsan da kâr
Tane vermez harmanın, aşkını sarmışsa har
Geçen yorgun zamanın, zülüfte izleri var


Yâr! Yâr! Sevilesi Yâr. Geçiyor zamanımız
Hasre...

-başlıksız-, @hayatgülbahçesi
10.11.2008 09:07:52
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
10 Kasım 2008 Pazartesi 13:14:01

HERŞEYDEN ÖNCE HOŞGELDİNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ARKADAŞIMM.

İNAN YOKLUĞUN ÖYLESİNE BELLİ OLUYOR Kİ ANLATAMAMM.

SEN GİTTİN SİTE ÇÖKTÜ :))) GELDİN BAK DÜZELDİ ÇOK ŞÜKÜR.

ALEV HANIMLA DEDİKODUNU YAPTIK.

HERŞEYİN MÜSEBBİBİ AYŞE HANIM DEDİK.GİDER...

-başlıksız-, @bluecould
10.11.2008 02:18:02
Şükran AY
@sukranay
10 Kasım 2008 Pazartesi 10:49:27

Haklı bulduğum dizelerinizi yürekten kutlarım sayın üstad.Ne güzel demişsiniz.Herşey saygı üstüne kurulur kesinlikle.Kaleminiz ve yürek sesiniz daim olsun.Saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
10 Kasım 2008 Pazartesi 09:39:16


Çokk güzeldi efendim.Duyarlı yüreğinizi canı gönülden kutluyorum.
Atam ölmedi herdaim ilkeleriyle yüreklerimizde yaşamakta.
Selam ve saygılarımla.


Şükran AY
@sukranay
10 Kasım 2008 Pazartesi 09:12:27

Herzaman ki gibi duygu yüklü güzel bir şiiri okudum efendim kaleminizden.
Emeğe ve yüreğe saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
10 Kasım 2008 Pazartesi 08:51:02
SEVDA YELİ

Hazin name sesi gelir uzaktan
Esintisi nemli vurur sazak tan
Emanet almışım bu canı haktan
Sevda yeli vurma doluyum bugün

Bir kuru ağacım tutacak dal yok
Dünyayı sel alsa binecek sal yok
Tükendim dizimde hal dermanım yok
Sevda ...

Şükran AY
@sukranay
10 Kasım 2008 Pazartesi 08:35:42


Dost sanırsa yılana da sarılan
Öfke geçip kendisine darılan
Gönül deyip koşa koşa yorulan
Kışın yaylar sıradan bir kul işte

Kalender mahlası vede soyadı
Haşim dedesinden mirastır adı
Bilmem ki denmeyen daha ne kaldı
Gönül eyler sıradan b...

Kul işte, @haşim kalender
10.11.2008 01:09:59
Şükran AY
@sukranay
9 Kasım 2008 Pazar 18:04:08


Ciddi bir sitem vardı hayata karşı şiirde.Hani haksızda değil üstad.
Malesef sayın üstadım maleseef hiç birşeyin eskisi gibi değil.Yediğimiz içtiğimiz hormonlu,hormon yiye yiye insanlarda hormon bozukluğu peydahlandı.Kişilikler,değerler,her...

Dağlar şimdi, @hyazici58
9.11.2008 07:51:19
Şükran AY
@sukranay
9 Kasım 2008 Pazar 18:03:19


Ciddi bir sitem vardı hayata karşı şiirde.Hani haksızda değil üstad.
Malesef sayın üstadım maleseef hiç birşeyin eskisi gibi değil.Yediğimiz içtiğimiz hormonlu,hormon yiye yiye insanlarda hormon bozukluğu peydahlandı.Kişilikler,değerler,her...

Dağlar şimdi, @hyazici58
9.11.2008 07:51:19
Şükran AY
@sukranay
9 Kasım 2008 Pazar 17:55:38


Günümüz şartlarında ki yaşamın zorluklarından sitemle ve o safi tertemiz doğal yaşama duyulan özlem Yörük Kızının atfında ne güzel anlatılmış.Harikuladeydi sayın üstadım yine.Beğeniyle okudum.
Evet bizler öğrendikte ne oldu,bizler kendimizi ge...

Şükran AY
@sukranay
9 Kasım 2008 Pazar 17:29:33
Özür dilerim sehven gönderilmiştir.

*YAKAMOZ* tarafından 11/10/2008 8:10:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şükran AY
@sukranay
9 Kasım 2008 Pazar 17:27:54
Özür dilerim sehven gönderilmiştir.

*YAKAMOZ* tarafından 11/10/2008 8:10:20 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şükran AY
@sukranay
9 Kasım 2008 Pazar 17:25:16
Çok özür diliyorum .Sehven gönderilmiştir.

*YAKAMOZ* tarafından 11/10/2008 8:09:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şükran AY
@sukranay
9 Kasım 2008 Pazar 17:17:58

FALNAME

Kalan ömrüm
Söyle bana ne kadarsın?
Yaşanacak günlerinde
Can havline bahar mısın?
Yoksa cantanede sukutuhayal
Dünyaevime nazar mısın?

KALBÎ İLTİFAT

Kalbim kelamım sana
By-Pass’da dünya yüzü gördüm diye.
Duydum hava atarmışsı...

Şükran AY
@sukranay
9 Kasım 2008 Pazar 08:25:49

Öylesine güzeldi ki.Yaktı geçti inanın.Yüreğiniz varolsun.

Seçkimdedir bilesiniz.Sevgi ve saygılarımla.
<<>>, @Âsûde-68
5.11.2008 00:00:28
Şükran AY
@sukranay
9 Kasım 2008 Pazar 08:21:08

Harikulade bir eser.Beğeniyle okudum.Yürekten kutlarım.Tebrik ederim.Sevgilerimle.
Terini özledim, @mavi_yürek
6.11.2008 00:10:50
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.953
Şiir Okunma
1.131.737
Yazı Okunma
101.515
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL