Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
28 Ekim 2008 Salı 20:19:11


Tek kelimeyle muhteşemdi şairem.Dört dörtlük ne söylenebilir ki.
İçten söyleyişi bir başka etkiledi beni.
Yüreğiniz dert görmesin.
Sevgi ve saygılarımla.
Urfalıyım, @Saadet Ün
24.10.2008 02:49:45
Şükran AY
@sukranay
28 Ekim 2008 Salı 15:52:40

Harikuladeydi sayın şairem.Şiiri okurken udun o buğulu nağmeleri geldi kulağıma.
Yüreğiniz varolsun.Udi İhsan Efendiyi tanımak ve şiirinizi okumak büyük keyifti.
Sevgilerimle.
Şükran AY
@sukranay
28 Ekim 2008 Salı 15:47:27


Katılmamak mümkünmü bu güzel dizelere.
Evet yaşam sanattır sanat gibi zerafet ve saygı ister.Detayında gizlidir aslında onu vareden şeyler.
Yüreğinize sağlık üstadım.
Saygılarımla.
Yaşam bir sanattır, @ahmet sivri
25.10.2008 17:52:21
Şükran AY
@sukranay
28 Ekim 2008 Salı 15:42:51
Geceler
Sisli sabahların artığı
Cezbedir sözlerin cilvesiyle nazı
Sıralanır imgeler
Şaha kalkar şair ruhun hastalığı

Geceler
Puslu hayallerin konağı
Âşık meşk eder elinde kalemi kâğıdı
Reçeteyi yazdıran
Yaşanmışların yaşanamamışların şiirs...

Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 16:37:58


Hayatın anlamı zaten çoğu zaman bu oyunda gizli değilmidir.
Söylediklerimiz,söylemediklerimiz,duyduklarımız,duymadıklarımız...tercihlerimiz.
İşte hayatımızın resmi seçimlerimizle varolduklarımız.
Çok anlamlı ve harikaydı. .Gerçekten kesitti. ...

Oynadım/oynamadım, @babidim
27.10.2008 08:57:58
Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 16:22:35
Eremeden daha orta yaşına,
Karlar bile yağdı şimdi başına.
Adın yazılmadan mezar taşına,
Ruhsuz bir şekilde bedenin kaldı.

Coşkunca akamam durgunum şimdi.
Serseri yıllara kırgınım şimdi.
Derman yok dizimde yorgunum şimdi.
Beni bu dertlere he...

Ah gönlüm, @Murat Arıcı
26.10.2008 00:13:01
Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 16:18:03




Özür dilerim sayın üstadım sehven birden fazla gönderilmiştir.


*YAKAMOZ* tarafından 10/27/2008 4:24:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ah gönlüm, @Murat Arıcı
26.10.2008 00:13:01
Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 16:14:27
Özür dilerim sayın üstadım sehven birden fazla gönderilmiştir.

*YAKAMOZ* tarafından 10/27/2008 4:23:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ah gönlüm, @Murat Arıcı
26.10.2008 00:13:01
Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 15:10:15


Allah bir ömür boyu mutluluklarını daim etsin.
Kutluyorum efendim güzel eserinizi ve kaleminizi.
Saygılarımla.
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 14:55:53
BİLESİN

Kimdir ki! Gönlünce dünyada sefa süren
Cana ecel değildir! kahırdır kefen düren
Çok uzaklarda kaldı, aşkla giden son tren
Suratına günahsız öfke çöker bilesin

Söyleyin bana artık biter mi bu uğraş
Haberin olmadan mezarına dikilir ta...

Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 14:50:01

"Maziye bir bakıver neler neler bıraktın" Şarkısıı dolandıı şiirinizden sonra dilime.

Evett sayın üstadım ilk aşk,ilk yara,ilk kanış ilk aldanış,ilk yanış,unutulmaz unutulmaz.

Ondan sonra yaşananlarda sadece aranan o ilk dir

Sadece suileti...

Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 14:41:58
85. YIL

Kurulmuş Cumhuriyet
Uçmuş geçmiş yıllar
Tam seksenbeş sene.

Kutluyoruz coşkuyla
Gururla...
Ve; Biraz buruk.

Kan verilmiş...
Can verilmiş bu uğurda.

Ne kadar baskı olursa olsun!
Ne entrikalar dönerse dönsün!
Cumhuriyet yolun...

85. yıl, @pınarbaşılı
27.10.2008 13:53:08
Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 13:53:11

Ne zor bir durum.Allah yardımcın olsun şairem.
Bir yandan için acır uzatırsın elini, bir yandan terslenirsin gurur incinir.
Yine muhteşemdi .Yürekteki sızının dışına sızmasıydı.
Yürekten kutlarım.Sevgi ve saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 13:46:23
Ben
İyi bir -rint- evlat olarak
Karar aldım baba sözü tutmaya
O günden beri yürüyorum
-İnadım inat-
Cennetteki camide namaz kılmaya.

------------------------------------------------------------------------------

Çok güzeldi sayın üstad.Kel...

Baba nasihatı, @kutbo
26.10.2008 18:15:17
Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 13:13:38
ÇIRPINIŞ..

Beşikle
Musalla taşı..
Taşır iki çırpınışı
Birine
Bilmeden geldim
Birine, bilerek gidiyorum..

------------------------------------------

Harikulade bir eser.Doğumla -ölümü sorgulayan anlatan.
Kısa yazımla çok şey anlatan şii...

Çırpınış.., @amca33
27.10.2008 08:31:57
Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 12:57:44
GECE’YE DÜŞENLER

yalan,
seyircisiz bir tiyatroda,
ayağına dolanan bir iple kendini astı
bitti…

masal;
biterken,
figüranlar kendi senaryolarını yarattı
perdeyi
sırtı dönük seyirciler kapattı

oyun...

Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 11:13:48
Hazlar verir, okuyana yazana
Ritim tutar, sanki sözler ozana
Atışması, hiciv, yergi ondadır
Tokat olur, iner arabozan’a

Bu yüzden severim hece yazmayı
Kalemim elinde cümle dizmeyi
En büyük hayalim tende yaşamak
Başara bilirsem ruha sızmayı
...

Şair sesi, @cemil
27.10.2008 09:56:20
Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 11:03:44

Çok güzeldi kutlarım sevmeyi bilen ve sesini vermeyi bilen yüreği .
Etkileyiciydi.
Sevgilerimle.
Erkeğim, @kartanesı
27.10.2008 09:59:55
Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 10:46:15

MAVİCE DÜŞTÜLER ÖYLECE...



papatyaya arı düştü
gül kıskandı
arı iğnesini attı
gül dikenini
.
.
.
gül beyazı çaldı
papatya kızardı
arı maviye döndü kanatlandı
.
.
.
gül papatyaya kaçtı
şairde şaşırdı
imgeler ıslandı!..

------...

Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 10:17:12

benim yürekte
sevgi saygı var
başka kapıya......

olağan üstü hal kuşatırken
yurdumu
mehmetlerimin kanıyla toprak sulanırken
kaleme üç beş binlik rüşvette versem
aşk senin şiirini yazamamki.....


----------------------------------------...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.022
Şiir Okunma
1.131.850
Yazı Okunma
101.524
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL