Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
3 Kasım 2008 Pazartesi 21:54:02

Harikuladeydi sayın şair.Yürekten kutlarım.Utanması gerekenker utanırmı bilinmez.utanacak yüzü olsaydı zaten öyle davranmazdı.Dilerim seslenişiniz muhatabını bulur.Saygılarımla.
Utansın, @galatasaray
3.11.2008 08:10:24
Şükran AY
@sukranay
3 Kasım 2008 Pazartesi 21:48:47


Ben ömrümde böylesi hiddetli, şiddetli bir şiir okumamıştım.
Saygı duyarım efendim.Vardır elbet geçerli bir sebebi.
Yinede sakin olun derim.Sabır derim sayın üstadım.
Mazaallah sağlığınızı kaybedersiniz bu kadar öfkeyle.
Kutluyorum meramınız...

Şükran AY
@sukranay
3 Kasım 2008 Pazartesi 21:33:00
Sana bir gemi tablosu hediye etmiştim
Hatırlar mısın?
Ve arkasına ‘’UMUDA YOLCULUK ‘’diye
Yazdığım şiir.
Ben halen o gemideyim
Sense en yakın limanda indin.
Bir başıma hayat okyanusunda
Bütün tusunamilere
Karşı şaşmadı rotasından
Yoluna deva...

Sevgiliye, @superisi77
29.10.2008 14:29:30
Şükran AY
@sukranay
3 Kasım 2008 Pazartesi 19:48:51

Gerçek aşık maşukuna, yaklaşmaz hiç intifaya,
Seyr-i mesud eder onu, tevessülü yok sefaya,
Sıdk gerekir, yoktur aşkın tahammülü bî-vefaya,
Kullarına dur desen de güle gark olsa gönüller.

İntiha eylesin zulmün, inşirah eylesin güller.
Yeter k...

Şükran AY
@sukranay
3 Kasım 2008 Pazartesi 19:47:48

Gerçek aşık maşukuna, yaklaşmaz hiç intifaya,
Seyr-i mesud eder onu, tevessülü yok sefaya,
Sıdk gerekir, yoktur aşkın tahammülü bî-vefaya,
Kullarına dur desen de güle gark olsa gönüller.

İntiha eylesin zulmün, inşirah eylesin güller.
Yeter k...

Şükran AY
@sukranay
3 Kasım 2008 Pazartesi 15:25:41

Ne doğru söylemişsiniz üstadım .Öyle etkilendim ki anlatamam.
Saygının,sevginin,hoşgörünün,anlayışın malesef insanı insan yapan en yüce değerlerin eridiğine atıfta bulunan anlamlı güzel eserinizi yürekten kutluyorum.Saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
3 Kasım 2008 Pazartesi 14:06:03
MARİFET GÖSTER


Az’dı ama aşım, dertsizdi başım,
Ne çabuk unuttuk azla doymayı.
Dost yanımda ise, yaz idi kışım,
Marifet sandık ya, altın/ı oymayı.

Unuttuk ne çabuk, kara sabanı,
Tende göz göz çıkan, kara çıbanı,
Niye dost belledik, bilme...

Marifet göster, @cemil
3.11.2008 11:09:00
Şükran AY
@sukranay
3 Kasım 2008 Pazartesi 13:37:54
MAYIN TARLASI DERLEMELERi





serseri mayın gibiyim
çarpsam kendime
kendimi,
imha etsem
sen benden önceki gibi olursun
bende
senden sonraki



susmayı öğrendim ben
sana sustuğumda
dilim erid...

Şükran AY
@sukranay
3 Kasım 2008 Pazartesi 13:36:37


Sehven gönderilmiştir.Tekrar saygılarımla üstadem.

*YAKAMOZ* tarafından 11/3/2008 1:38:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şükran AY
@sukranay
3 Kasım 2008 Pazartesi 13:12:16
övdüm cihanın cümlesine,
kovdum umurumdan devrin düzenini…
c/an kırıkları biriktirdim zulamda,
adın ayet gibi dolandı dilime,
sen!
kabemsin yürek çölümde,
bembeyaz ihramlara bürünüp,
tavaf ettim benliğini bu gece…

demiştim ya sevgili!
vata...

Rıhê min..., @aysegulguncan
3.11.2008 00:05:38
Şükran AY
@sukranay
3 Kasım 2008 Pazartesi 13:06:53
Evlere odun olup, köz oldum,
Sandılar ben biteceğim,
Yanılıyorlar insanlığın bu sonu
Ama yinede yılmadım,
Kökten ecel sonumda,
Yanı başıma tohumu mu saldım,
İnsanlığa hizmete vasi bıraktım. .....Ne kadar erdemli bir yürek seslenişiydi dizeler.Y...

Çınarım, @demyanli
3.11.2008 08:41:57
Şükran AY
@sukranay
3 Kasım 2008 Pazartesi 12:52:53


Paramparça bir yaşamı, bir insanı ne güzel yazmışsın şairem.Öyle kötü oldum ki.Aslında biraz ben,biraz,sen herkes vardı bu öznede.Başarılı eserini yürekten kutlarım.Her zamanki gibi çooook güzeldi.
Hayallerin umutlara umutların mutluluklara döne...

Şükran AY
@sukranay
3 Kasım 2008 Pazartesi 12:48:50


Kısa ama öz neler anlatılmamış ki.Kısacık dizelere.Bir gönül,hasret,özlem,aşk acısı...
Şiir budur işte dedirtiyordu.Az yazımla çok şey anlatabilmek.Yürekten kutlarım üstad.Saygılarımla.
Resmın, @KNİSK
3.11.2008 08:26:47
Şükran AY
@sukranay
3 Kasım 2008 Pazartesi 12:41:21
Beklemek,benim işimdi,
Bak ağır geliyor şimdi,
Neylersin Allah Kerim’di,
Ne beklersin fukaradan,
Kerem’lik çıktı kuradan...

Kalır uzaklarda Aslı,
Geçiyor bir ömrün faslı,
Bir çivi yürekte paslı,
Çaktılar çocuktum daha,
Çıkaramadım bir daha...

Son fasıl, @hyazici58
3.11.2008 10:14:34
Şükran AY
@sukranay
3 Kasım 2008 Pazartesi 09:03:16

Ele giden yar müthiş bir anlatımdı sayın hocam aynı derecede yürek yangını dizelerden okurlara ulaşıyordu.
Bundan daha büyük bir yıkım olamaz herhalde.Gözgöre göre gidişine tanık olmak.
Ağıt gibiydi aynı.Kutlarım sayın üstadım.Kaleminiz daim olsu...

Ele gider yar, @RABATLI
3.11.2008 00:34:45
Şükran AY
@sukranay
2 Kasım 2008 Pazar 20:48:40
Tükenmez sanma tükeniyorsun
Sürünmez sanma sürünüyorsun
Satılmaz sanma satılıyorsun
Atılmaz sanma atılıyorsun

--------------------------------------------

MALESEF ÜSTAD MALESEF...

YÜREKTEN KUTLARIM HAKLI VE YERİNDE BULDUĞUM DİZELERİNİZİ....

Diyebilsen, @cebirin defteri
2.11.2008 01:05:13
Şükran AY
@sukranay
2 Kasım 2008 Pazar 20:04:45
öpmeden geceyi kan çanağı dudağınla
ve düşürüp elinden yangın çiçeğini
ve ateşten nefesinin fısıltısıyla
ve usulca eğilip o bilindik adamın kulağına
dedin ki;
- bu aşk için fazla kadınım...

durup durup
o nasıl esmek
o nasıl koklanmaktı öyle...

Ateşten gece, @anasya
2.11.2008 18:38:30
Şükran AY
@sukranay
2 Kasım 2008 Pazar 19:19:43

Offffffff dedim.offfffff.Aşk öylesi bir isyan rüzgarı savurmuşki şairin yüreğinde.Karşısında durulası değil.
Yakıp yıkan bir öfke ve bir okadar da büyük bir sevdanın iziydi duyumsadığım dizelerde.
Yüreğize esenlikler dilerim çok güzel bir şiirdi....

Bana ait değildin, @bakican.
2.11.2008 15:02:53
Şükran AY
@sukranay
2 Kasım 2008 Pazar 18:56:15


Maşallah Sayın üstadım inci gibi yine sıralanmış dizeler.
Yalnızlığa daiir yine kendinize özge uslubunuzla ifadelenmiş eserinizi okumak büyük keyifti.
Yüreğiniz dert görmesin.Selam ve saygılarımla.
Yalnızlık, @hyazici58
2.11.2008 18:17:15
Şükran AY
@sukranay
2 Kasım 2008 Pazar 18:52:29


Düşlerde görmek böylesi en doğal,en olması gereken en güzel yurdum güncesini ne kadar acı bu düşün gerçek olmasını dilemek.Böylesi bir gerçeği yaşamamış olmak.Dilerim üstadım dilerim bu düşünüz gerçek olur.
İnsani erdemlerin yok olmadığı,ahlak ...

Gerçeğe dönse., @KaramsarSair
2.11.2008 01:11:49
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.813
Şiir Okunma
1.131.513
Yazı Okunma
101.506
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL