Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 09:27:19
MAHZUN BOYALI TABLOM


Anlam vermeye çalıştım
Hayal ile boyadıklarıma
Düşüncem balon oldu, düştü
Kelebeğin renkli kanatlarına
Yaş olup aktı gözümden
Hayal ettiğim gamzeli gülücükler


Suskunluğa saklandı bir sürü anı
Başım öne eğildi kirp...

Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 08:41:47
Bunca mı severdim seni
Uzatır mısın bana elini
Toprak nasıl mutludur emerken
Bal damlayan dilini

Gelemezsin biliyorum
N’olur bir kez

Salla mendilini

Yüreğim barut
Bir atım

--------------------------------------------

Derindi sayın...

Çok özledim seni, @hyazici58
26.10.2008 20:27:40
Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 08:38:23

Savurdum birer birer,
Aşka dair ne varsa.
Şimdi yesin kediler,
Ben oldum karaborsa...

Çok koştum ve yoruldum,
Amma ne çok darıldım,
Çepeçevre sarıldım,
Bölündüm arsa arsa...

Dönüp bakmam bir daha,
Girmem artık günaha,
Atarım bir kahka...

Karaborsa, @hyazici58
25.10.2008 23:40:31
Şükran AY
@sukranay
27 Ekim 2008 Pazartesi 08:29:48
Uğultudan ürkerken sen yüzlü mehtap
Saklanıyordu bulutlar arkasına…
Korkuyordun…
Tutmaya utandığım ellerinle,
Tutuyordun ellerimi,
Korkunu sevdim; titremelerinde hep

Kekik kokuları sarmalıyordu benliğimizi
Böğürtlen rengi gözlerinde
Aşk tüt...

Seni yaşadım sen yokken, @yunusi
27.10.2008 00:12:34
Şükran AY
@sukranay
26 Ekim 2008 Pazar 23:04:29

Aşkta tarafların ortak uyumunun önemine dikkat çekmiş sayın şair.
Farklı dünyaların,farklı iklimlerin,değerlerin, ne kadar karşılıklı sevgiyle karşı konulsada aşka galip geldiği ve bir şekilde erittiği bitirdiği gerçeğini ortaya koymuş istenmese...

İkinin hikayesi, @faik danışman
25.10.2008 14:18:11
Şükran AY
@sukranay
26 Ekim 2008 Pazar 22:54:54
hey gidi özlemlerim
sofrada sıcak aş birde pidesi
soba yanında otururur evin kedisi
uzaktan gelir yarin o güzel sesi
şimdi özlüyorum özlemim seni


kimene dostca bir ah eyledi
hey gidi dediği yıllara yaşamı serdi
yaşarken kendini toprağa göm...

***hey gidi günler***, @Gül-Da-Ne
26.10.2008 02:02:33
Şükran AY
@sukranay
26 Ekim 2008 Pazar 21:49:08

**ZEHİRPESENK**



tanrı küle kavruk
bedeviliği ekerken manzile
ıssız bırakır ülkemi


döner daha çoğalmadan
intihar timi her yeri gurbet
bir çağla kuşuna salınır
salkımsöğüt esmelerin yönüne
kasım ortası tek kişilik.



kozama hüz...

Şükran AY
@sukranay
26 Ekim 2008 Pazar 21:38:15
İnsan
Hep çıplaktır ...
İnsanın
Giyimi kendi
Bilgisi kadardır...

--------------------------------------------------

Harikulade bir vecize.Bilgi herşeydir .
Yürekten kutlarım şairem.
Ezberlemek lazım bu sözü.
Sevgilerimle.

Giyim, @SIR MAHMUT
23.9.2008 21:41:31
Şükran AY
@sukranay
26 Ekim 2008 Pazar 21:23:45
..HATIRLANMAK İSTİYOR

Ömür dediğin nedir ağır ağır geçiyor
Zaten hayat şartları belimizi büküyor
Sevgisiz yaşanırmı her insan hak ediyor
……..Bir selam bir tatli söz çok makbule geçiyor
……..Gönül almak zor değil hatırlanmak istiyor
Önce anne b...

Şükran AY
@sukranay
26 Ekim 2008 Pazar 21:20:28
Tabiat canlanır çiçekler açar
İnsanı ayırmaz bereket saçar
Yüzleri güldürür barajlar dolar
Dünyada canlıya büyük ödüldür

Kabirde duaya eş değerdedir
Yanına üstüne neler ekilir
Merhumun ruhuna gitsin denilir
Çiçekler sulanır giden sulanır

...

Su gibi aziz..., @KaramsarSair
24.10.2008 19:53:18
Şükran AY
@sukranay
26 Ekim 2008 Pazar 17:53:24

Ne güzel yazmışsınız sayın üstadım.Ne kadar doğru tesbitler.
Yürekten kutlarım.
Kaleminiz baki olsun.
Selam ve saygılarımla.

...anlatamaz ki, @KaramsarSair
24.10.2008 01:18:15
Şükran AY
@sukranay
26 Ekim 2008 Pazar 17:49:35
BAŞKA YERDE


Elin ile yüzünü, kapatma gözüm dedim,
Sakız alıp ağzına, çiğneme sana dedim,
Suskun kalıp geride, bakarak kalma dedim,
Sendeki farklılığı, bulamam başka yerde.

Siyahlara bürünüp, yaslara girme dedim,
Etekle pantolonu, bir tutm...

312-başka yerde, @Şahin Hanelçi
26.10.2008 15:56:21
Şükran AY
@sukranay
26 Ekim 2008 Pazar 17:46:36

Sobada yakacak odunu yok
Ocakta pişirecek aşı yok
Kimseye derdini diyecek hali yok
Boynu bükük yoksullar çok

Dönüpte bir arkamıza baksak
Aşımızı onlarla paylaşsak
Dertlerini dinleyip ortak olsak
El birliğiyle onlara yardım etsek

-------...

İcim yanıyor, @RAHİKA/KARS.36
26.10.2008 00:38:11
Şükran AY
@sukranay
26 Ekim 2008 Pazar 17:41:03


İşte bu kadar "ölürüm ölüme" Asil,erdemli bir yüreğin cesaretle kafa tutuşu hayata ve insanlara.
Ölümden ötesi yok diyor.Bildiğimden şaşmam,özümden dönmem.
Harikasın arkadaşım herzaman ki gibi.Türkü tadında ne güzel vermişsin yüreğinin erdemli ...

Lara lila lilay....lim, @bluecould
26.10.2008 15:39:05
Şükran AY
@sukranay
26 Ekim 2008 Pazar 16:43:32


O Asil yürekten çıkan nefes dağıtacaktır alçağında dolaşan kara bulutları.

Kutlarım Sevgili Ağabeycim.Yine muhteşemsin herzaman ki gibi.

Selam ve saygılarımla.
Bulut, @_ZERRE_
26.10.2008 14:14:12
Şükran AY
@sukranay
26 Ekim 2008 Pazar 12:34:38
GÖNÜL KIRMA



Bir gönül ü yapmak için
Bir ömür hizmet edersin.
Şu üç günlük dünya için
Gönüller yıkıp gidersin.

Tövbe eyle yakın günde
Dün yapılan kaldı dünde
Dargınlık haramdır dinde
Sen ki nasıl kin güdersin.

Gönül yapmaktır işimiz...

Gönül kırma, @haşim kalender
25.10.2008 08:51:34
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
26 Ekim 2008 Pazar 07:41:30
Şimdi;
Yolum mavice akar inadına griye
Yırtık tenimin yamalarını
Cüretkârca kanatarak
Yeniledim,yenilendim...

Esnettim zamanı, tığla deldim
Kara karanlıkları
Nefes buldum, mavilendim
Ohhh!..

---------------------------------------------...

Mavilendim, @bluecould
26.10.2008 00:58:41
Şükran AY
@sukranay
26 Ekim 2008 Pazar 00:13:09

Tanrım;
avuçlarıma yüz sürdürten
kudretince büyütme sevgimi
yokluğuna dayanamam; yitiririm kendimi
kavuştur seveni sevene
şükürler olsun
çaldım ışığından, nurundan, gördüm vahdetini
ateşle suladın gönlümü
verdiğin tini...
-----------------...

Şükran AY
@sukranay
26 Ekim 2008 Pazar 00:04:50


Gece gece gülümsettiniz şairem varolun.
Mizahsel yönden ele alınmış isede aslında saygıya dair ne güzel mesajlar veriyor eseriniz.
Her daim böyle otobüslerde yorulan bedeniniz ve yüreğiniz dert görmesin.
Herkese örnek olması dileğiyle.
Eseri...

509...:), @aysegulguncan
25.10.2008 23:12:40
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 22:59:46

Canım arkadaşım ne güzel yürek sesini vermişsin.Ne güzel anlatmışsın annelik gömleğinin üstünde duruşunu.
Sen annesin bitanem.Annesisin.Eğer ki yanıyorsa ,kavruluyorsa böylesine acıyor ve kanıyorsa sen annesisin
yok başkaa bir ismin.
Yürekten ku...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.102
Şiir Okunma
1.131.997
Yazı Okunma
101.533
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL