(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben yalnızım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben yalnızım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Na mahrem eli değmiş,güzel hallere, Çağın adaleti,gülmüyor bizlere... .... Dostluklar satılmış, bak yaban ellere, .....Sevgiler paralı,ahlak çökmüş bir kere…
Hayatın doğruları ve tezatları satırlarda dile gellmiş. Yüreğine sağlık .
Gerçekten seçilmiş sözcükler ve Allah"ın herkese layıkıyla hükmettiğini ne kadar yalnızlıklar içerisinde idrak ediyor insanoğlu. Selam olsun yüreğinize, sevgim ve saygımla.
yalnız değilsin dost bu şiirde bende varım iki kişi olabiliriz yüreğine sağlık hak adalet insan onuru nerde nerde nerde soruyorum insanlara adalet neresinde insanların saygılarımla mükemmeldi dost
Na mahrem eli değmiş,güzel hallere, Çağın adaleti,gülmüyor bizlere...
Dostluklar satılmış, bak yaban ellere, Sevgiler paralı,ahlak çökmüş bir kere…
NASIL KATILMAYALIM Kİ...HELE HELE BİZİM KUŞAĞI YAŞANTISINDA OLMAYANLARI OLUR HALDE GÖRÜP YAŞAMANIN VERDİĞİ SIKINTI AYMAZLIKTAN GELİNİRKEN..KALEMİ KUTLUYORUM
her dizesi ayrı düşündüren bir şiirdi okudukca okunmak isteyen dizeler sorgulayıcı ama çok cevapsız kaln kelimler muhteşemdi yürekten kuluyorum güzel insan..
kutlarım efendim... herkesin okuması, okuyup da kendine ders çıkarması gereken bir şiirdi... okuduk, kendimiiz gözden geçirdik, aldık dersimizi.....sonra hazzımızı aldık... kurdelamızı bıraktık şiire.... çok çok güzel şiirdi...sealm ve hürmetler...
Utanma hani,değer yok alıntere,
Kardeşlik ölmüş,sanki düştük mahşere…
Kuran rafa süs,uymaz olduk sünnete,
Gafleten görünmüyor,asıl reçete,
Hakikati gösteren güzel dizeler düşmüş kaleminizden Üstadım...
Kaleminize yüreğinize sağlık...
Saygılar sunarım...