(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bana Bir Şiir Bırak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bana Bir Şiir Bırak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kör bir yıldız kayar gece yoluna sağır sağrısında gün tomurcuk
bir kurt kemirir içimi
bir şiir unutulur
birkaç yaralı sözcük içinde insan iki eli yakamda
bana bir şiir bırak
bir belki kadar yakın
bir belki kadar uzak
Harika düzeler.Kutluyorum.Seçkilerime alıyorum bu harika şiiri. Yüreğiniz, kaleminiz hiç susmasın şiir yürek. Mutluluk dileklerimle.
DAVET Tüm şiir yürekli dostlarımızı, www.mertyigitcan.com 'a RADYO GÖKKUŞAĞI ' NDA ŞİİR, SANAT , EDEBİYAT, SEVGİ VE DOSTLUK PAYLAŞIMINA DAVET EDİYORUM...DAVETİYELERİNİZ BURADA, ŞU AN ALDINIZ :))
Şiir yürekli dostlarımın şiirlerine ses olmak, yayınlarımda onların da isteklerini almak, kaliteli, seviyeli, dürüst ve insan sevgisiyle yayın yapmak gibi bir felsefe ile yola çıktım…Şiirlerimizin çok daha fazla bir kitleyle aylaşımı, sesli olarak yorulanması ve hatta dünya çapında sesli olarak yayınlanması , şiir dünyamızdaki yeni yürek seslerinin paylaşımı açısından sanırım harika bir güzellik olmalı.Destek vereceğinizi ve radyomuzda varlığınızla onur vermenizi bekliyorum.GÖKKUŞAĞINDA YOLCULUKLAR ' ımıza tüm şiir yürekli arkadaşlarımız, doğal davetlimdir.ve davetiyeleri de bu davet mesajım'dır. :))
RADYO GÖKKUŞAĞI ( GÖKKUŞAĞINDA YOLCULUKLAR ) Adres : www.mertyigitcan.com Yerleriniz önceden ayırtılmıştır arkadaşlar… :) Sevgilerimle …
Çok teşekkür ederim Ferhat, ben de yorum fakiriyim esasen, çoğu kez tebrik, sevgi ve saygılarımı bırakıyorum sayfalara, her ne kadar beklenen bu değilse de, hiç olmazsa burdayım anlamında.Kitaba gelince henüz elime alamadım, ama yetişirse ulaştırabilecek bir şiir dostuyla mutlaka gönderirim. Sevgilerimle.
kör bir yıldız kayar gece yoluna sağır sağrısında gün tomurcuk
bir kurt kemirir içimi
bir şiir unutulur
birkaç yaralı sözcük içinde insan iki eli yakamda
bana bir şiir bırak
bir belki kadar yakın
bir belki kadar uzak
MGA saf,yalın ve güzel bir anlatım bana bir şiir bırak adlı eserinizden dolayı kutluyorum sizi sevgili mga on tam puan bu harika şiire yüreğinize sağlık selam ve sevgilerimle
kör bir yıldız kayar gece yoluna sağır sağrısında gün tomurcuk
bir kurt kemirir içimi
bir şiir unutulur
birkaç yaralı sözcük içinde insan iki eli yakamda
bana bir şiir bırak
bir belki kadar yakın
bir belki kadar uzak
MGA saf,yalın ve güzel bir anlatım bana bir şiir bırak adlı eserinizden dolayı kutluyorum sizi sevgili mga on tam puan bu harika şiire yüreğinize sağlık selam ve sevgilerimle
bir belki kadar uzak ********************** söz uçar yazı kalır *****öyle bırakın ki şiiri içinde UMUDA dair herşey olsun şairim. güne düşen şiirinizi ve sizi kutluyorum. S A Y G I L A R I M L A ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN
DilrubaNurayErenler tarafından 10/31/2008 9:10:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bize bir şiir bıraktınız. İki eli yakamızda, üzengisine sahip olamadığımız kısrak kişnemelerinde ,kalkan döşlü sağrısından dökülen duygularımızı toynakları altında eze eze dörnala gitti.
Bir şiir yapragı kaldı altında Toynakların teptiği çimenlerin üstünde Göğsü toprağa yaslı bir yürek ağlıyordu... Şiirlerin çiyleri ağlama seslerinde Şiirlerin çiyleri çimlerin gözlerinde... Bir şiir bekliyordu..bir şiir Doğmamış duyguların bebeksi düşlerinde
kör bir yıldız kayar gece yoluna sağır sağrısında gün tomurcuk
bir kurt kemirir içimi
bir şiir unutulur
birkaç yaralı sözcük içinde insan olan iki eli yakamda
bana bir şiir bırak bir belki kadar yakın bir belki kadar uzak ******************* ki ikilemlerim kadar gerçek olan birde umudum vardı tomurcuktu haramilerin baskınında çiğnensede hala yeşecereğine inancım vardır.
ne güzeldi ama hani tadı damağımda kaldı desem ki bu yüzden kaçıncı okuyuşum bir çırpıda... sevgi ve saygı ile şair...
en güzel hediye bir şiir bırakabilmek sevenlere...kaldı ki siz bir değil bir çok şiir bıraktınız ve bırakmaya da devam ediyorsunuz...teşekkürler...tebrikler...sevgi ve sygımla...
Bir zamanlar şair dostların suskunluğunu bozmak için; "Bir şiir de bana yaz" başlıklı bir denemem olmuştu, siz okumuşsunuzdur onu. Bir şiir aslında çok şiir...
Yazılmamış yazılar, söylenmemiş türküler kadar güzel; bizi oraya taşıyan şiirin! Oldukça Şairane bir şiirdi!!! Çok keyif aldım Değerli Dostum. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Hersey O Bir Siir Su icin
tesekkur ediyorum
Ben hafizani tasiyan Suyum
Sirlarinda Sirriyim
sevgi sunumlarimla .