Çekildi tüm perdeler gelirken kanlı gurup Gam kasavet taşıdı geçip gitmiş günlerden Boğucu karanlıklar temizliği susturup Acı anlar bıraktı unutulmuş dünlerden.
Uyku çöktü aniden pencerenin gözüne Dağ yüklendi kirpiği taşımadı çok ağır Bitmemiş şiirlerin aldırmadan sözüne Korkusundan kapandı kapaklar ağır ağır.
Düşe düştü her zaman eğri büğrü çizgiyle Uzandı gençliğine kıvrımlarda eskizler Çeyizlerden çıkmıştı oynatan bir ezgiyle Solan çiçeklerinde nice masumluk gizler.
Titreyen iki kalbi sevgiyle kor etmişti Bilemezdi yılların her şeyi çaldığını Mutluluk çok gelmişti belki neşe yetmişti Perde de fark etmedi bir yaşlı kaldığını.
Yarın güneşdoğarken perde açılmayacak Şerbet yudumlayacak vuslatın pınarından Sebepsiz ölüm olmaz asla kaçılmayacak Yakamayacak güneş odaları narından.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESKİ PERDENİN GÖZLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESKİ PERDENİN GÖZLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yarın güneş doğarken perde açılmayacak Şerbet yudumlayacak vuslatın pınarından Sebepsiz ölüm olmaz asla kaçılmayacak Yakamayacak güneş odaları narından. Afet İnce Kırat Şiir çok güzel, tebrikler. Dilerim perdeler hep aydınlığa açıiır ve hiç bir şey sebepsiz olmayacak