bilirim kuytulardan bakıp kara/anlık düşledin beni bazen üç kez çınlar kulağım dar vakitlerdir beni duyuşun yaldızı az,acısı çok sevdin bekledim; yalnızlık en özel mahâretim oldu yıllardır...
şuramda başladı her şey göğsümün tam altında önce sıkıştı şöyle bir sonra bir büyük infilâklar dizisi çoğaldıkça parçalarım sen körleştin görmedin duymadın bilmedin ben gitmenin kırıntılarıyla yetindim...
soydun beni önce düşlerimden saçlarımda gezinirken gün/âhların ellerim uzaktaki saksıdan bakan çiçeksiz bir bitkiydi kurumaksa ezelî âdetiydi... soyundum gözlerinde sinsice dokunuşlar korkulu tomurcuklar açtırırken tenimde tek kâr yüreğimdi benden kalan elimde...
duyulan geçmiş bir zamanda rivâyetlerle sevdin beni habersizdim ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mahrem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mahrem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hissedilmeden yazılacakyazı değil bu. Silinmez izler bırakmış kaleminize hissedilen. Büyük şeyler hissedip sonra bir de bunları kalemden damlatmak en kolaymış gibi görünenlerdendir ya, pek zordur. Hissedilmeyeni yazmak, hissedileni yazmaktan kimi zaman daha kolaydır bile bence. Çünkü hissedileni yazmak hakkını vermeyi de gerektirir. Güzel yazıydı. Tebrikle.
kendi iç hesaplaşması şairin şiirin içinde surete yansıyan... seçilen kelimelerin anlamında kaldım şimdi... dolaşıyorum tenha ve sessiz kıyısında imgelerin... tebrikler...
bilirim kuytulardan bakıp kara/anlık düşledin beni bazen üç kez çınlar kulağım dar vakitlerdir beni duyuşun yaldızı az,acısı çok sevdin bekledim; yalnızlık en özel mahâretim oldu yıllardır...
ama sevdalar mahremiyette daha anlam kazanır ki ifade ederken ne güzel anlatmışsınız bunu... tebrikler... bu tarz şiirler içime dert olmaya devam ediyor çünkü hüzün yaşam kaynamız gibi bir şey... tebrikler...
şuramda başladı her şey göğsümün tam altında önce sıkıştı şöyle bir sonra bir büyük infilâklar dizisi çoğaldıkça parçalarım sen körleştin görmedin duymadın bilmedin ben gitmenin kırıntılarıyla yetindim bu ne hoştu öyle öylece kaldım tebrikler
şiir kırıldı, kol/landı arsız ayrılıklar, sızılar, baki kaldı sayfadan damlayan. bir iki şiirini daha okursam öleceğimi hissediyorum. darmadağın ettin beni. helal olsun, tebrikler yetersiz.
şuramda başladı her şey göğsümün tam altında önce sıkıştı şöyle bir sonra bir büyük infilâklar dizisi çoğaldıkça parçalarım sen körleştin görmedin duymadın bilmedin ben gitmenin kırıntılarıyla yetindim...
rivayetlerle sevildiğini düşünmek, kalbin kamaşması bu olsa gerek..hep yıldızlara bakan bir göz tarafından sevilmek, yanıbaşındaki 'ben'i görememesi .. yitiriliş...
duyulan geçmiş bir zamanda rivâyetlerle sevdin beni habersizdim ...
yen/din kol kırıldı; sen kaldın içimde... ........................... KUTLAMAK AZ KALIR HAYRAN KALDIM VE EMEGİNİ KUTLARKEN HAYATI ALGILAMALARDA KIRIKLARDAN HALA AY IŞIĞI YAŞAM SIZIYOR GÖRENLERE SELAM OLSUN SEVGİ VE SAĞLICAKLA ŞAİRİM
Yaşanmış bir büyük aşkın ay/rılık sonrası kırık çıkıkları/iç kanamaları çok derin izler bırakmış ruhta ve bedende. Anlaşılan o ki /savaşçıyı şair yapan nedenlerden çoğu da burada /SAMİMİ İTİRAF'a dönüşmüş...Bu yüzden KALPmahkemesini üyelerinden biri olarak/Şairin ve şiirinin AKLANMASI doğrultusunda AŞKA EVET diyerek /AŞKA SUÇÜSTÜ SANIĞIN ÖZGÜR BIRAKILMASI DOĞRULTUSUNDA KALBİMİN MÜHRÜNÜ BASIYORUM... SANIĞIN BAŞKA BİR AŞK SUÇU İŞLEMEYECEĞİ KANAATI HASIL OLDUĞUNDAN VE ŞİMDİYE KADAR TEK KİŞİLİK AŞKLA YETİNMESİ GÖZ ÖNÜNE ALINARAK MEŞRUTEN TAHLİYESİNE GEREK OLMADIĞINI,AŞKINI ÖZGÜRCE YAŞAMASI GEREKTİĞİNDEN SAKINCALI HALİNİN KALDIRILMASINA DA EVET OYU İLE KATILIRIM...AŞKA MUHALEFET DOSYASI BÖYLELİKLE KAPATILMIŞTIR.SAYGILARIMLA...
Şaban Aktaş tarafından 3/16/2008 3:05:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
şuramda başladı her şey göğsümün tam altında önce sıkıştı şöyle bir sonra bir büyük infilâklar dizisi çoğaldıkça parçalarım sen körleştin görmedin duymadın bilmedin ben gitmenin kırıntılarıyla yetindim...
sen kaldın içimde...
şiirin başladığı yerden sonra bitişi.
bazı şiirlerde şairiin yakaladığı bitirişler çok vurucu
bu da onlardan biri..
harika.