Okuduğunuz şiir 2.3.2018 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Ney'hâne
...
Kendine kıvrılan yollar boyu uzadı su Önce düşler kırıldı her yansımada Ayna değildim, olamazdım da Hepsi hepsi ellerimdi kendime dönük Biri beş yapan boşlukta unutulmuş...
Menevişlendi önce gökyüzü Bir minder serildi yere; döküldüm Bilmezdi kimse nasıl kuruyup gider yalnızlık bile Nasıl da telâşla okunur bir çırpıda Kapı önü kimsesizliği...
Perdeler kapandı sonra Bir pencere boşluğu sardı evleri Derdest edildi gün ışığı özenle Salınırak gitti son akşam da Toplayarak ışıldayan eteklerini...
Tek sıkımlık vakit namluda kurşun Bekleme! Son kuş da terketti çoktan Bir çırpıda bilenen bıçak gibi, öylece Şakağında hüzün yarası...
Bir Tanrı ezgisi yayıldı kaldırımlara "Ol" demişti sâdece; Biz öldük..!
Seçki kuruluna ve ziyâretleriyle onurlandıran tüm dostlara şiir adına teşekkürlerimle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ney'hâne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ney'hâne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir Tanrı ezgisi yayıldı kaldırımlara "Ol" demişti sâdece; Biz öldük..!
NE GÜZEL O, ol dediği için kendi göz yaşımızla geldiğimiz dünyada maceramız muhtemelen başkalarının göz yaşıyla sona erecek yazan da biz değiliz aslında sadece küçük bir rol bu
Sevgiden ve güzel duygulardan yana kaleminiz ve o güzel duyarlı yüreğiniz hiç incinmesin böyle güzel eserleri bizlere sunduğun için doyulmaz bir paylaşım yürekten alkışlıyorum ..sen sevgili kardeşimi kutlarım başarılarınızın devamını dilerim
Geçilmemiş engeller
Keşfedilmemiş düşler
Kendimizde saklı
Tebrikler.