(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuş Cinneti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuş Cinneti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey Tanrım! Sen; bunca dayadığım sırtımı Yükümü bağışla!
Bir önceki yorumda da belirtildiği üzre anlamak için bir daha çağırıyor. Tekrar okudum. Okuyanı yazmaya çağıran bir sesi var şiiri. Okuyucusuna iyi gelen. Kaleminize sağlık.
İlk okuyuşta daldan dala atlayan görüntüsü veren şiir, anlamak için bir daha çağırıyor... ısrarla!...
Bir bakıyorsunuz ki... sözcüklerin oyunun 'gölge oyunu' gibi... yani tıpkı hayat gibi...
Her şey var ama... aslında hiçbir şey yok... Biz anlam yüklüyoruz... O anda öyle görmek istediğimiz, o kadarını fark edebildiğimiz için... sonra da bize 'asıl' gibi gelenler de bir öncekilerle aynı durumda...Bir sonraki aşamaya geçtiğimizde görüyoruz sadece... kısır bir döngü...
Gölgelerin savaşında 'gerçeklik' yok... Aslında her şey algıların savaşı... En çok da duygular dahil buna...
Üzerine çok şey yazılacak çok işlek bir şiir... Çok beğenerek okudum...
İçtenlikle kutlarım Özlem Hanım... daha nicelerine....
Bu Güzel Dizeleriniz için teşekkürler. Güzel bir eser okumamıza sebep oldunuz. Yazan kaleminiz dert görmesin. Daha nice böyle eserler görmek dilekleriyle.
kelimenin tam anlamıyla mükemmel iletişim kurmuş şair yüreğin ne bir eksik ne bir fazla duygu yüklü dizelerinizi beğeniyle okuyorum YORUMLAMAYA ÇALIŞIYORUM kutlarım başarılarınızın devamını
Sen; bunca dayadığım sırtımı
Yükümü bağışla!
Bir önceki yorumda da belirtildiği üzre anlamak için bir daha çağırıyor.
Tekrar okudum.
Okuyanı yazmaya çağıran bir sesi var şiiri.
Okuyucusuna iyi gelen.
Kaleminize sağlık.