I. Dişi kuşlar ve gökkuşağından yedi renk, bir dünya kurdu ikimize ve şiirler dillendi aşk için. Aşk, haykırılarak okunulacak bir şiirmiş, hayatın kulaklarından yüreklere inen sağır yolda...
Biliyorsun, aşk senin için icad edildi ve aşk şiirleri senin için yazıldı.
Unutma Firuze, bir gün unutulur da şiirler, tüketirse isim isim aşkları kırgınlıklar, yanarsın alev alev kendi ahında...
II. Takatim tükendiğinde, senin sinerjine tutunurdum; kendime geliverirdim çabucak. Kezalik yârenlik daima hoşsohbetti. Yaşamaya dair gayretimiz hiç tükenmezdi...
Şimdi ise, Kırlangıç yuvalarına benimle sığınmadığından, bir hayalperest oldum ben ve pek çok kırık hayal ektim topraklarına, indirdim gemilerimi ambardan...
Gemilerim işgal edecek seni, ama güller önlemekte, dikenlerini kuşanarak…
Diken batığı kanamalarını onarıp, bir daha yüzebilir mi gemilerim, bilemiyorum...
Bir anlatabilsem, elinden tutup bir tek seni yanımda götürmek istediğimi, bu savaşa gerek kalmayacak…
III. Yüreğine bir damla kanım düşsün, bir damla gözyaşım, bir nefeslik ruhum ol ve bir şiirlik aşkım, düşlerimde kal ömürce...
İstedikçe çoğalmakta arzularım. Düşlerim dolu dolu...
Senin yokluğunda bile,hayallere daldırıp aklımı, kavuşmasızlığın öyküsünü yazan eski kalemler açıyorum... Aşkımızı hep şiirlerin anlattığını sanırdın ya, okuyacağın binlerce şiirin olsun aşkım, anlamsız imgeler arasında...
IV. Seni üzmek için küstahlaşmak isteyen ve ağzımın içine düşen, kaba saba sözcükleri tekme tokat kovdum, seninle arama girmemelerini söyleyerek. Birkaç tatlı sözcükten ibaret kaldı söz haznem, onları da senin için sakladım. Aramızda duran kırıklıklar ise depremlerden... Zaten Eylül geldi ve zaten birçok küfür edilmekte ihanet sahiplerine... Unutma Firuze, bu sessizliğin sebebi, kahpeliklere hoş görüden değil, ihanet içindeki herkes kahpeleştiğindendir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTMA FİRUZE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTMA FİRUZE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İki gün önce hastalığınızı Sami Biberoğlu abimin facedeki paylaşımından öğrendim ve çok üzüldüm. Dualarım sizin içindi. Bu gün iyi olduğunuz haberini yine abim bildirdi. Çok mutlu oldum. Sağlığınıza kavuşup tekrar sizi aramızda görmek dileğimdir. Sizi okumak ayrıcalıktır. Size ve eşinize sonsuz sevgi ve saygılarımla...
__İhanetin vefasızlığın olmadığı denizlere yelken açabilirmiyiz ? Çok mu zor sevgiyi hak ettiği gibi yasamak başaramazmıyız uçurtmanın kanadında serçe yüreklerimizi mavi gökyüzünde gezdirmeye... Güzeldi kutluyorum saygılarımla..
Bu yorumunuzun ne kadar değerli olduğunu bir bilseniz... Yorumlarda mübalağalı bir şekilde üstad, usta sıfatlarıyla hitap eder dostlar. Lakin o sıfatları gerçekten hak eden gerçek bir şairden gelmiş bir yorum çok değer ifade ediyor.Sağolun, varolun üstadım.SAYGILARIMLA
Merhabalar.Her zaman olduğu gibi, Şiir, içerik, şekil, örgü ve kurgusu ile güzeldi. Kutladım değerli kalemini ve eserini. Gönlün abad olsun.Sağlıcakla.
İşte sevgi budur.. Aşk budur.. Tam bir duygu seliydi ustam. İsimleri ister Firuze oldun, ister Ayesha olsun, sonuçta aşka, sevdaya yazılıyor şiirler.. Hayali de olsa, şair kaleminin mürekkebi kurumadan yazıyor hep. Çünkü sevgilerde devamlılık olmak zorunda. Yağmur dindi diye, bir daha yağmaz diyebilir miyiz? O yağmurlar her daim öyle de olsa böyle de olsa muhakkak yağacaktır.
Saygılar sunarım,,, sevgiyle kalınız değerli büyük ustam.
Firuze, Sezen Aksu'nun en eski hit olmuş şarkısı. Neredeyse yarım asırlık bir şarkı hala çok seviliyor ve şiirler için ilham oluyor...Değerlendirmeniz için teşekkür.Saygılar
Küfür sayılmaz o sözcükler...şiirin en sonunda iki mısrada VATAN HAİNİ o.çocuklarına gönderme yaptık....Değerlendirmeniz için çok teşekkür ederim hocam...Saygılar
Firuze şarkısının bende yeri hep ayrı olmuştur. bu şiir şarkıyı içine sindirip bazı duygulara mâl etmiş insanlara bir hediye gibi. Çok güzeldi Kemal Abim. Tebrik ve saygılarımla..
Şiiri yazma fikri Yasmin Levy den o şarkıyı dinlerken ortaya çıktı. Bişeyler yazayım dedim, bide baktım bisürü şey yazmışım. Dur müziğide fon müzik olarak ekleyim...belki dinleyen olur...sevgi ve selamla...
Değerli üstat., Okurken, ruhumun dinlendiğine o kadar eminim.. Yazmaktan ziyade, bu tür serbest şiirleri okumaya bayılıyorum.. Farklı bir içerikse, anlatımda akıcıysa., değme benim okuma keyfime.. ___________ En kalbi duygularımla kutluyor, selam ve dualarımı gönderiyorum.