— seni seviyorum, seni güneş aydınlığındaki tapınmalarımdan, zifiri karanlıktaki korkularımdan, beni sen ne kadar çok seversen sev ben seni senin bana duyduğun aşktan daha çok seviyorum… sana duyduğum bu aşk ile içim gülüyor, içim seviniyor, içim eğleniyor, gülüp oynuyor, kanım kaynıyor, içimde nurun açıyor… ben deliyim sen bayram; bana her gün nur tenlim… ben her gün seni böyle sevmeyi çok seviyorum…
Hüzün yağmurlarında ıslanmadan yüreğim, sığınacak limanım ol, sıcacık yuvam ol, kollarım ol, kucağım ol, en Eylül yanında kalışım ol… Çürümeden kalabileceğim mezarım ol… Her akşam anlattığın masalım ol… Hiç yalnızlık olmasın masallarında, ayrılık da… Her tökezleyip düşüşümde, kaldıranım ol... Bir çiçek açsın pencerende, mevsime inat, ilkbaharım ol, Bir arı uçup, gelsin, konsun, koklasın; çiçeğim ol, arım ol, balım ol, peteğim ol…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİLİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİLİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mekanın cennet olsun Kemal Ağabeyim. Yolum düştü bu son şiirine. Belli ki ruhun rahmet istedi. Allah'a emanetsin değerli hocam. Sen de gittin ya bu diyardan...
Rabbim kalanlara ömür ve sabır versin.
İnsan bazen cevap almayacağını bile bile bir dost yüreği arıyor.
Çok saygı duyduğum bir isimdi sevgili Kemnur Bir süre şiir eklemesem, ''e hadi ama'' diyerek harekete geçirirdi beni Öyle güzel yorumları, öyle güzel eserleri, çıkardığı kitapları, yazıları buruk bir anı olarak kaldı. Öldüğü gece haberim oldu, ancak yazabildim. Yazık Çok erkendi, her sevdiğimiz insanın ölümü gibi Yakınlarına, ailesine Allah sabır versin. Değerli sanatçı Halil Sezai'nin babasıydı.. Öncelikle de ona. Mekanı cennet olsun. Öyle üzgünüm ki Öyle Son eklediği bu şiir sevgililer gününe ait olunca yasa boğuldum Adı Kiraz Rahat Uyu :(
Bu nasıl bir tat böyle ...Sevginin en tatlı en deli hali...sevdikçe ,sevildikçe aşık olana delilik de yakışır.Her günü bayram olur o zaman efendim...Bayramınız olan aşkınızla hep deliliği yaşayın efendim... .yeter ki sevin sevilin.Yakışır efendim.Dudağımda gülümseme ,içimde bir avuç tarçınlı şeker tadı bıraktı sevdanız...ve şiiriniz demli bir çay kadar keyifvericiydi. Kutladım efendim.saygılar, selamlar...
Merhaba değerli dostum. Bu zarif ve naif eser sevgililer gününe çok da yakışmış. Böyle,içten,duyguları çıta üstüne çıkarmış,çok zarif bir şiir, herhalde sevgiliye verilebilecek en güzel hediye olsa gerek. Kutlarım,şiire verdiğiniz emeğinizi,paylaşan güzel yüreğinizi kutlarım. Sevgi ve esenlik dileklerimle.
Serbest siir yazmak kolay degildir. Herkes yazar kafiye uyak yok Al ssna serbest siir Hayir efendim serbest siir Duygu ve dizelerin alamadigi Anlatimi yerden goge yukseltmek icindir Aynen usta sair Orhan Veli nin İstanbul siiri gibi olmalidir
Usta kalem Gercekten Guzel bir serbest siirdi Tebrikler
— seni seviyorum, seni güneş aydınlığındaki tapınmalarımdan, zifiri karanlıktaki korkularımdan, beni sen ne kadar çok seversen sev ben seni senin bana duyduğun aşktan daha çok seviyorum… sana duyduğum bu aşk ile içim gülüyor, içim seviniyor, içim eğleniyor, gülüp oynuyor, kanım kaynıyor, içimde nurun açıyor… ben deliyim sen bayram; bana her gün nur tenlim… ben her gün seni böyle sevmeyi çok seviyorum…
"Ben deliyim, sen bayram" İşte...Anlatım bu. Ustalık bu. Böyle güzel bir şiiri ancak gerçek bir aşk yazdırır. Allah sevginizi katlayarak daim etsin. Sevgililer gününüz kutlu olsun. Sana ve Sayın Hocama selam ve Saygılarımla...
Yolum düştü bu son şiirine.
Belli ki ruhun rahmet istedi.
Allah'a emanetsin değerli hocam.
Sen de gittin ya bu diyardan...
Rabbim kalanlara ömür ve sabır versin.
İnsan bazen cevap almayacağını bile bile bir dost yüreği arıyor.
Allah büyük.