Yaşamanın tadına varmak için Vermek gerek, cömertçe, fedakârca, Vermek için sevmek gerek… Sevmek için emek sarf etmek gerek Bıkmadan, yorulmadan…
Yaşamanın tadına varmak için Tatlı dilli olmak gerek, Onunla aynı şarkıları söylemek, Sonra durup kendini dinlemek gibi Ona olan sevgini Sürekli sevdiğini söyleyerek değil Hareketlerle göstermek gerek Kaybolan umutları yeşertmek gerek, Baharda açan papatyalar gibi…
Dostluğunu, güvenirliğini, desteğini, fikrini... Gücünü, vaktini, Emeğini sarf etmek gibi yorulmadan Birileri için bir şeylerden fedakârlık etmek gibi Sıkıntıya düştüğünde arabanı satabilmek gibi, Mesela hastaysa sevdiğin, ölecekse, Nefesinin son seansında yanında olmak gibi, Ölene kefen, hastaya doktor olmak gibi, Ya da tek böbreğini ona verip yaşatmak gibi, Can da verilir, ama hak etmek gerek Gerekirse onun için canını vermek gibi Yaşamanın tadına varmak için Karşılık beklemeden Sınır koymadan vermek gerek…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vermek... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vermek... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleminize sağlık efendim. Gönül sesiniz var olsun…. Size ve sevdiklerinize sağlık ve huzur yüklü çok güzel bir 2017 yılı diliyorum. Çocukların ve yaşlıların ağlamadığı, umudu cebinde hemen yanı başında olan insanların yaşadığı, koca yürekli insanların bol olduğu bir DÜNYA diliyorum. Selam ve saygılarımı sunarım.
Sevmeyi ne güzel tarif etmişsin Kemal hocam,senin bir arkadaşlık üzerine olan yazını hatırladım bunu okurken. Kavi kalemini kutluyor saygılar sunuyorum.
Hayatı anlatan güzel bir şiir. Hani bir söz vardır. Veren el alan elden hayırlıdır diye. Şiiri okuyunca ilk aklıma bu geldi dost. Yüreğine gönlüne sağlık. Beğendim. Çok güzel bir şiirdi.
Gerçek sevgiyi anlatan çok anlamlı dizeler...Sevgi fedakarlık,hoş görü ve emek ister.
Sevgi dilde değil sadece, yürekte olmalı.İnsan yürekten sevmeli,yüreğini ortaya koyabilmeli.
Hareketleriyle göstermeli sevgisini, yoksa sözde dile getirmek çok kolay.Ne yazık ki günümüzde bir çok insan çok kolay söylüyor bu cümleyi ama emek harcamaya gelince bunu yapanlar çok az.
Bir insanın hayatında onun için emek harcayan biri varsa değerini bilmeli son nefese kadar.Çünkü böyle insanlara her zaman rastlanmıyor.
Selamlar, sevgiler.