(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kemale deli münevver gerekmez… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kemale deli münevver gerekmez… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül kırıp dökmeden gönderme yapmış muhatabı kimdir bilinmez ama kırılmış sitem düşmüşürmüş dizelere onu bile ölçüyle yapmış .. Kutluyorum Gönül kaleminiz kırılmasın hocam
Her soğan gördüğümde aklıma sizin KOKUSUZ SOĞAN geliyor. Bugün mutfakta kahkaha krizine tutuldum! Hay Allah razı olsun, sizlerden!.. Her durumda insanlara mutlu bir pencere açabiliyorsunuz ya... Ben de size minicik bir pencere açıp oradan seslenmek, bunu söyleyivermek istedim. Belki münevver olan ya da olmayanları birkaç dakikalığına unutup, benim gibi küçük bir mutluluk yaşarsınız. O da benim kârım olur. Bu arada Aydın'a aydın gerekir doğal olarak ama aydına gerekmez. Sizin ışığınız aydaki gibi yansıma değil, güneşteki gibi kendinizden... :)
O kişiyi de tanımıyorum, her kimse... İnşallah döner, af diler. Kul hakkıdır. Saz şairi KUl Hakkı değil.