Bir mayın vurdu toprağı Kalkıştı ateşle duman Sonra kana kesti acılar…
Kadirbilmez savların bâtıl Siyon pagoda Tanrı’n yalan söylemiş sana Uygunsuz eylemlerini kahpeliğine yüklemişsin Dizginlerin efendinde Kendi şakağına sıkılan bir mermisin sen…
sen bilmez misin Alacan, bu topraklar bizim… bilmezsin elbet sen bu topraklar için can vermedin.
Uzun yıllar sinsi bir şecere içine sindin Âsi ufkunu hasebinle abartarak Tahammülüme çok riyalar ürettin Ocaklar yaktın canımda…
Bağrıma taş basarak, Bihuş karşılıklar sükut ettim zamana Kastı dövüşsüz beyanlarla Dili yumuşak nasihatler ilettim, dinlemedin. Artık sözün bittiği yerdeyiz hep birlikte Ölüme kadar yolun var/ yol tutar Sen anlamadın Alacan Anlayamadın…
İlk olmayacak bu hezimetin Tarihi yazdı sayfalarca Kendinden menkul kerametin Akıllanmadın be Alacan…
Mümkün olduğunca izini sürerim merhametin Yine de tükenmez ihanetin Nasıl bir insansın sen Alacan?
Bu savaş senin savaşın değil, Dünyayı kirletenlerin, Dünyayı tüketenlerin, Anlayabilsen Nasıl bir hile ile yıkanıyor beynin Öğrenebilsen Ama sen öğrenemezsin İdrakten yoksunsun be Alacan…
Kendi toprağımda yitirdiğim Tüm barışlarım Uzlaşır eller ararken sıkmağa Tetiğe dokunur parmakların Hokkabaz iplerinin ucunda Kim çekiştirir ucundan göremezsin, Göremezsin be Alacan…
Ama mazeretidir ahmaklığın Asiliğine ihanetlerinin ben anlatırım da sen anlamazsın dahası beni suçlarsın acımasızlıkla her şey özüne dönecek elbet sen istemesen de Ben iyi tanırım seni sen yine isyan edeceksin ihanet senin genlerinde be Alacan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALACAN… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALACAN… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hangi ana yüreği dayanır bu kınalı kuzulara .. Toprak ana bile ağlar kucağına konan yiğitlere baka baka ..Tutuştu bir ucundan Vatanım halâ birileri kendi sevdasında .. Kaleminiz tükenmesin hocam
Sanıyorum Alacan bir simge sadece. Bunu ben Amerika olarak anlamak istiyorum. Şiirde ihanet eden pkk'lı olarak anlatılmış sanıyorum ama isim Türkçe olmuş.
Dost, güzeldi. Burada bir yanlış insandan bahsedildi de kimdir onu çözemedim. Bazı tahminlerim varda nedir bilemedim. Bir hain ve ihanet düşmüş dizelere. Serzenis varda birazcık da ağırca. Kurları sizi dost. Yüreğini diline sağlık.
Gönülden yükselen sese ve değerli kaleme selam olsun… Severek paylaştım... Çok çok beğendim... ........................................ Saygı ve Selamlar.....