"Susmuş bir candan aç perdeleri Az ışık girsin içine kovsun korkunu Az akıl versin de yine yapsın sorgunu Pusmuş bir camdan kov geceleri..."
"Aydınlık yutar geceyi kimse sevmez kalleşi Her insan kendi ışığında yaşamalı içinde Açarak perdelerini ya da girerek içine! Gecenin keskin dişleri etkilemez güneşi..."
"Kararını vermiş önyargılı kulaklar, Canları nasıl isterse öyle duyarlar. birer travmadır bilinen arsızlıklar..."
"Herkes kendince kendisiyle yüzleşmeli duyurmamalı ne söylediğini içindeki sesin Bütün kiniyle, öfkesiyle sertleşmeli..."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
IŞIK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
IŞIK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU; Nazik paylaşımınız için teşekkürler. Yürek ışığınız sönmesin. Şiirinizi beğeniyle okudum. Kutlarım... ....................... Saygı ve selamlar...
Güzel bir müzik eşliğinde anlamlı, gerçeği yansıtan bir şiir okumak çok güzeldi. ''Her insan kendi ışığında yaşamalı içinde'' Bu dizeyi okuyunca da; ''İşte dedim, olması gereken bu!'' Her insan bunu yakalayabilmeli içinde, bütün mesele o ışığa ulaşabilmek... Emeğinize, yüreğinize sağlık, kutlarım. Saygılar...
Aydınlık yutar gecenin kederli birikimini gecenin keskin dişleri etkilemez güneşi... Belkide bütün kederleri örtmekten yorulan gece , güneşi görünce ölüyor dur . Zifiri gövdeme bakınca sadece kederi görmeyip , ışık ışık göz kırpan umutları görenler de vardır diye ve yeniden dirilmek için ölüyor dur . Olmaz mı ? Kendi payıma düşeni aldım yine . Saygılarımla.Kemal bey.
Merhabalar efendim.Eser güzeldi Her zaman ki tad ve kıvamında Okuduk,kutladık ve alkışladık yazan yüreği Gönlüne,ömrüne bereket. Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Kapıları örtmeyin...
Aman yüreğiniz kaleminiz dert görmesin; zira Sizin gibi insanların sıcaklığına ihtiyaç var şu fani dünyada...
saygı ve selam ile,