Yüz üstü bırakıp gitmekti ölüm Geride kalanları düşünmeden Onun yerine de yaşamayı öğrenmek Onun yerine de sevmek kendini Şiddeti yüreğin kabını kıran Deprem gibi yıkıcı ve ani
Ansızın uçup giden kuşlar Gün ortasına uğultu döktü kanat seslerinden Yer gök arasına sıkışmış bir bulut indi gözlerine Acının dayanılmaz tevekkülünde yeşerdi Geride kalışın dik duruşu O kadın erteledi ağlamak için kaç nedeni varsa Ömür gibi kısacık zamana sakladı Omuzlarında ki onca hayalin enkazını
Kuru bir tebessüm görkeminde tek kelime bozdu suskunluğu Üç günün ardından Tek kelime koptu dudaklarından çocukları adına “Gitmeliyim ”
Kaldığı yerden kalkmaya Ne çok neden vardı Tutunmak için hayatın şah damarına Ve kalanlar... gidenleri anlamayacak kadar çocuktu
Daha Tek başına uyanacaksın uykulardan Anlatacaksın her rüyanı unutmamak için Sabahın ilk ışıklarına Kaç soruda ağlayacaksın kim bilir Üstelik kimse reis demeyecek artık sana Donuk bir gülüş bırakacak belki de yaşadıklarına “Geçip gidecek kirpiklerinin arasından”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O kadına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O kadına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hüzün doluydu mısralar usta yorum şiire renk katmış Kutluyorum dost kalemleri Yüreğine sağlık .........................................................Saygılar
İyi ki kahvaltı yaptıktan sonra okumuşum bu şiiri. Yoksa lokmalar dizilirdi boğazımda. Rabbim şifa versin değerli dostum Kenan Işık'ın babasını daha çocukken kaybetmesi ve annesinin evlatlarını okutmak için göstermiş olduğu çabaların hikayesi geldi aklıma. Yüreğin var olsun Gardaş..
Mehmet Nalbant tarafından 9/1/2015 8:11:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yüz üstü bırakıp gitmekti ölüm Geride kalanları düşünmeden Onun yerine de yaşamayı öğrenmek Onun yerine de sevmek kendini Şiddeti yüreğin kabını kıran Deprem gibi yıkıcı ve ani.
:(((( yaşayanlar iyi biliyor bu hüzün yüklü dizelerin anlamını duygularınıza yüreğinize usta kaleminize,Eylül hanımı nefesine sağlık tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum saygımla.
Şairler aynı zamanda çok iyi bir gözlemci olmak zorundadır. Öyle çala kalem şiir falan şiir değildir. Sizinki şiirdi.
Kutlarım saygın kaleminizi.