ACI BAYRAM Şimdi el öpmek vardı sarılarak boynuna Muhabbetle tuttuğum elin olsun isterdim Sıcacık bir sevginin sokularak koynuna Başımı huzurunun omuzuna yaslardım Şefkat insanoğluna bu kadar ram mı olur? Bu ıssız meydanlarda bayram, bayram mı olur?
Diyorlar ki unutmak kaderin cilvesidir Diyorlar ki zamanla sende unutmalısın Bu arife sabahı bu neyin kisvesidir Bir resmin bakışında kendini avutmalısın Hicran yanan sinenin sevinci tam mı olur? Konuşmayan şu taşla bayram, bayram mı olur?
Eyvallah nefistir ki ölümü tadacaktır Eyvallah dünyanın bütün düzeni böyle Zaman denen şifacı kalbi aldatacaktır Bu emsalsiz ağrıyı gel de yüreğe söyle Gündüzünü kaybetmiş günde akşam mı olur? Başıboş sevinçlerde bayram, bayram mı olur?
Herkes gülüp oynarken bir çocuk edasıyla Hasretlerin hükmünü yüreklerden aldırın Yas seslensin duyayım aşina sedasıyla Ya öksüz bayramları tedavülden kaldırın Şu üç günlük dünyada özlem İkram mı olur ? Anam yok bu bayramda bayram, bayram mı olur?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acı Bayram şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acı Bayram şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.