Iraz… Sen her güldüğünde Yaşamak yakama yapışır İçimin kıyılarından köhne bir gemi Yıkıla yıkıla sana ulaşır Sen bunu bilmezsin Iraz Benim kanım sende doğar bende dolaşır…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
IRAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
IRAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sadece bir dizesi değil her dizesi başlıbaşına şiir.Her dizede tazecik tasvirler.Tomurcuğundan uyanmış güller gibi.Yeni keşfedilmiş bir çiçek gibi sanki.Öyle nârin öyle incecik bir edası var.
Bazı imgeler vardır ki, bugüne kadar söylenmiş bütün imgeleri siliverir biranda.
"Beni anlayarak öldürmelisin İçimden ah çıkana kadar…" gibi ..
"Benim kanım sende doğar bende dolaşır…" gibi mesala.
Yüksek bir hayâl gücü gerektirir bunlar.
İmrendim ve birazcıkta kıskandım tabi :) o kadar da olsun ama değil mj Mustafa hocam.
Kıymetli ve bir o kadar güzel olan yorumunuz için çok teşekkür ediyorum kelimelerin inşası zordu bilirsiniz beğeniyle okudugum Bir kalemden bunları duymak benim için Onur verici .ne diyelim nice güzel şeyleri paylaşmak adına çok teşekkür ediyorum. Canımı coğrafyana bağışladım