Soluksuz uzanıyorum içimde bir yerlere Yokuş yorgunu dizlerim; paramparça.. koştukça yaralanırmış insan durup bakmalıymış arada ardına Geç de olsa öğreniyorum büyümeyi...
Sussam hep böyle diyorum içime haykırıp dışıma sussam boğsa beni gelincik tarlaları Şu gökyüzü yığılsa üzerime örneğin unutsam göğsümdeki acıyı her yer çokça dağınık ve umarsız alabildiğine sağır herkes Yırtıyor perdesini gözlerim tek görebildiği kendi kanadına sığınmış kuşlar sürüsü..
Bir şeyler gammazlıyor kulağım dudaklarım lânetli sözler fısıldıyor oysa hep aynı resmi çizer ellerim; Her tan vakti yeniden uyanan bir ülke.. Huzurlu, dingin... Aynı kırık aynaya o bildik türküleri söyler yorgun dilim sesim akar saydam ve kırılgan nereye baksam kırmızı...
Tutmuyor verdigi sözleri deniz Biriktirip tuzunu kusacak elbet üstümüze bir gün; ölmeden olunmuyor belli ki Yanarak dağlanacak yaralarımız..
Müsekkini yok bu derdin devâsı tükenmiş bir ince hastalık; ’’benlik kavgası’’! istiyorum ki arınıp tüm sıfatlarımızdan belki’siz zamir olalım hep... sen, ben, biz... hepimiz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mûtedil şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mûtedil şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Sesin aksa da saydam ve kırılgan"... Sen hep savaşçısın arkadaşım! İnsan olma yolunda yok edilmeyi göze almış kendince kahramanlar kimsenin savaşını değilse de kendilerininkini kazanmıştır elbet.
Muhabbetle öpüyorum güzel yüreğinden canım arkadaşım!
Muhabbetle öpüyorum güzel yüreğinden canım arkadaşım!