Ben ne yalnız vicdan ne dizginsiz nefsim "yani ne geçmişini temizleyen ateş ne diz çöktüğün Hübel’im" Anla bazen salt sevgi bazen sınır tanımaz öfkeyim…
Ben ne herhangi bir renk ne de başı sonu belli bir cümleyim Dört mevsimin kınalı yüzü her rengi emzirenim ve (Hz) Süleyman hesabı her dilden alfabeyim…
Ne haç ne örümcek ya da güvercin benim tek bir ayetle tanınamaz kimliğim Ben her hikayenin girişinde gizli özneyim…
Ne hep çıplak ayaklı ne de hedefine varıp doymuş kurşunum Tek bir gerçeğim var sevgi ve toprak hamurum Bazen hiç bazen çok şeyim fakat her zaman “kovulmuş”a karşı zafer işaretiyim…
Ben ne ötekileştirilen ne berikileştirilen ne de hatalı ve hasarlı portelerde dans ettirilen değilim Naralarını kendine saklasın tahterevallidekiler kurtuluş yollarını ve giyindikleri rollerini de Ne keskin bıçak ne kör testereyim tam ve tamam kendimim …
Ben secde edilişini abartanlardan beriyim Bilirim ne Firavun’un asası ne Nuh’un gemisiyim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bazen hiç bazen her şey şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bazen hiç bazen her şey şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.