gözler yolcudur dudaklar han bir tebessüm hayattır bir bûse kan!
-l-
bir kavram karmaşası vardı ortada biri kendi dünyası için çırpınıyordu mutluluğa biri karaya vurmuş balık telâşıyla aynı ortamda nefes almak yetmiyordu bâzen anlatamıyordum!
-ll-
yorgunluk bir sonucun göstergesi değil, neticesiydi çoğu zaman yoksa, nedendi saatlerin yüzlerce binlerce kez kovalayıp yakalayamadığı bu yalnızlık bu el aman!
-lll-
ağrılarını kovalara dolduramasa da sanrılarına sarılıp uyuyabiliyordu insan hep buydum zâten son zamanlar kolaydı kelimelere semboller kuşandırmak, öznesiz cümleler kurmak tüketemediğin, öldüremediğin bir gerçeğe kobaylıktı zor olan!
-lV-
fayda edeceğini bilsem ferâsetli cümlelere yaslanıp iyilik nakli yapabilirim sana kolayca ya da küslüğe çâre diye şöyle şahdamarından iki doz sıvı Ş belki sarılabiliriz o zaman bir cümleye sığınmış iki çâresiz kelime gibi zamanı bir handa konaklamaya mecbur edebilmek mümkünse!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sıvı Ş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sıvı Ş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba aşkın ve şiirin eskimeyen yüzü tebrikler yüreğin yine yelken açmış okyanuslara hangi buluta sığınsa gözlerin yağmurlar başlar unutma aşkla kal usta
yüreğin yine yelken açmış okyanuslara
hangi buluta sığınsa gözlerin
yağmurlar başlar unutma
aşkla kal usta