“Ölü kuşlar dökülüyor sokaklara Roza kapa gözlerini ve tüm perdelerini…”
Ağaçlara küsmüş bir vakit Dışarıda ölü çocuklara kalmış kazmak Buz tutmuşken toprak Kan yağmış şehirlere Salıncakta mayınlar Ötesi ruhlar Berisi ecel Sınırsız bir hayat var ortasında toprağın…..
Ölüm çiçekleri açıyor her yanımızda Her kundak bir kefen Uçları kesilmiş memelerin dili yok Roza Yağmur kan ağlıyor hadi sen de iç….
Ve her gidenle arkadaşsız kalacaksın Sen kırmızıyı bu yüzden az sev Yukarıda ta yukarıda o sevdiğin oyuncaklar Bil ki her kabarık toprak buğday ister Bu yüzden sen güvercin ol Roza…
Sakın sallanan beşiklerdeki devirde ağlama Sen büyümesen Ben ağlamasam Ve her gece şu insanoğlu titremese başucunu Sana söz son nefesimle bir masal anlatacağım Roza’m…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Roza'ya..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Roza'ya..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bende çok teşekkür ederim şiir için....."güzel insanların olması ve genç yüreklerin" böyle umut aşılaması beni çok mutlu ediyor...ve ayrıca nickiniz çooook güzelllllllll...
madem- dilek yıldızı - bendeeeeeeeeeee "dilek yıldızından" 2015 yılı için tüm dünya'ya barışşş- mutluluk ve bolluk getirmesini diliyorum :))
dürüstçe söylemeliyim ki bu şiirin ötesindeki bir yorumdu. aldığım en güzel yorumların arasında bilesiniz. yazılandan çok hisseden daha güzeldir ben ona inanırım... Bu yazdıklarınız benim için en büyük ödül...teşekkürler..teşekkürler..teşekkürler... sonsuz saygı ve selamlarımla...