Her mektup kağıttan tekne Mavi gök kör pencere Az salıncak zaman Dakik kalan dar ağaçları
Nehirler akarken mürekkepler dağılır Dağların ardında uçurtmalar İki adım ötede derin uçurumlar Hangi yöne dönsek düşeceğiz…
Küçük çok küçük çocuklar Yüzlerce doğuyor Atom parçalı ruhlar Karalar daralıyor Teodora göğsünü sarkıtmış köpük besliyor…
Gökte hilal Çanlarda tanrıların sesi Kumsalda insanlardan kalan artıklar Can çekişen martılar…
Az ötede tam ötede güneş Acının çizgisi aralık perdede gizli Kar dökülmüş yollar izsiz Bir Fransız şarkısı dolanıyor Lambalar sarhoş ve gölgeli…
Kediler üşümüş Az önce seviştiğim kadın üstünü açmış uykuda Terli bir vakit uyanmışım Suya susamış musluğum Dudağım kanamış….
İki şiir bir öykü olmasa Uyutmaz bu saatin zehirli akrebi Nevresimlerde eski sevişme terleri Aklımda baharlar Sobadan tavana vuran aydınlıklar Dans ededursun….
Neden sonra yorulur ki bu kanatlarım Perdelerim saba şarkılarına dalmışken En güzel şarkıları söylesin serçeler Ama açık kalsın hep şu pencerem…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PENCERE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PENCERE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neden sonra yorulur ki bu kanatlarım Perdelerim saba şarkılarına dalmışken En güzel şarkıları söylesin serçeler Ama açık kalsın hep şu pencerem… Kutlarım.
Kutluyorum güçlü kalemi
Yüreğin var olsun
_________________________________________Saygılar selamlar