Sen giderdin üşürdü oda Dışarıda çırılçıplak bir ben kalırdım Bir de vapurları olmayan bu Ankara Tenha sokaklarda adımların yankısı
Ben yürürdüm Sen yürürdün Bir gölgeler sadık Sırtımda milyonlarca kokun Ha koşsa şu şarkılar…
Yakamda sırılsıklam ateşler Dudağımı ısıran hayaller Gel de türküler söyle Bıyığımda tütün kokusu ey kahverengi…
Aziz bir ay düşmüş pencereme Sobam tavanla ateş dansında Koyu bir yalnızlığın raksında çırılçıplak Ve ben en soyunmuşluğumla Takvim dökmüşüm …
Az çürümüş ağaçlar Nasır tutmuş gök sürme çekmiş Her yıldız zaten bir uçurtma değil mi ki sanki İleride umut Sabahki kuşlar Bir de iki kadeh şiir Haydi gel de eğme başını
Sen gitmişsin gelmemişsin Bana ne zaman akmış Kar dökmüş Bahar gelmiş Vakit dolmuş bana ne iklimlerden….
“ HER DAİM HÜZÜNLER ŞİİRLERDE KALIRKEN İÇİNİZDE DOĞAN GÜNEŞLERİN AYDINLIĞI OLSUN VE HER ESKİYEN YIL YÜREĞİNİZDE MİLYONLARCA KELEBEK SEVİNCİ KANAT OLSUN….” MUTLU YILLAR HERKESE….”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YIL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YIL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her yeniyıl bir başka güzel.. 2015 yeniyıl sana hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyılınız kutlu olsun benim güzel kardeşim......
Gidene güle güle.
Gelene merhaba.
Yeni yılınız kutlu olsun.
Saygı ve selamlar...