Kış düştüğünde üşürdü aşk Önce pencereden yağmur yağardı Camlara yaklaşmış bakışlar ıslanırdı Nemli perdeler karanlık sokaklar…
Sen en gölgeli yerlerden geçerdin Çorapsız ıslanırdı ayaklarım Düşerdi peşine aklım ve adımlarım Vakitsiz takvimsiz ve en uykusuzluğum eşelerken yastığımı Sabah ezanları kelepçe takar şu şafak vakti Ben gidemem diyemem Fincanda upuzun yol…
Kurşunsuz vurulur her yorgun yıldız Bu yüzden her düşen rahat uyur toprakta Buğday taneli iki dua Gece çiselenir Karakalem bir resmin sesi Kuyularda aşk Ay’da deli bir melodi Ben saçlarını okşamışım bir günahın azabında…
Terlemiş camlar Buz tutmuş her şey İçeride zaman Yastıkta kokun Nevresimler kelebek mevsimsiz “Ha desem uçacak tüm kalanlar…”
Ay saplanmış bir kere Ve ben Ankara’da donmuşum İçimde sonbahar kokulu dokunuşlar Bornozun Geceliğin Yemek sonrası kalan çatalın Masamda ölen resmin....
Sen gitmişsin kayıp kimliğim Tutanaksız vurulmuşuz Bir dolunay dolarken şu kente Terinden kalma kokular götürür beni her yere…
Bir şiir düşer Yağmur düşer titreyen yola Örselenir ne varsa Nehir kenarı bu suskunluk Ah köpük köpük sen Şimdilik git sen Arkanda bulutum ben…
Göğsümde resmin sırtımda dövmeli anılar az yapışıktık işte akarken anılar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.