Ki; Hangi alfabeye dokunsam Kanatlanıp sana uçan sözcükleri vardı Benden ziyade seni yazan
Evvelim ve ahirim arasına sıkıştırılmış ayraç gibisin Biraz şiir, biraz hayat taşıyor gözlerin Ondandır yüreğime cemre gibi düşüşün Vazgeçilmezliğin, umudu avuçlarında yeşertmendendir Esmer gülüşlerinde çizdiğin mutluluk portresi Yalnızlığıma silgi çekti...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnızlığıma Silgi Çekti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnızlığıma Silgi Çekti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evvelim ve ahirim arasına sıkıştırılmış ayraç gibisin Biraz şiir, biraz hayat taşıyor gözlerin Ondandır yüreğime cemre gibi düşüşün Vazgeçilmezliğin, umudu avuçlarında yeşertmendendir Esmer gülüşlerinde çizdiğin mutluluk portresi Yalnızlığıma silgi çekti...
Her zamanki edebi kalitesinden ödünsüz bir şiir sunmuşsun canım. Yürekden süzülen safi duygularıyla. Yalnızlığa silgi çekmişsin demişsin ya eserinizde Her yalnızlık aslında sevginin düğümünün sağlamlığı ve bağının uzunluğu kadardır bence tebrik ederim saygı ve sevgiler canım ....
mecnun olmuşum sevdanın çöllerinde leyla leyla diye kanar yaram baştan aşşağı sen olmuşken ben neden hasretinle çıra gibi yanam her gün çıkıp gittiğin kapıda beni bekleyen sadece sen sen ol isterim o kurşun gözlerle aşkımı mühürlediğim anlasana sensiz yaşayamam