Şiirler yağardı akşam ağlarken bu şehre Üşürdü dışarıdaki ağaç, dalında tünemiş kuş Ve şarkılara kalırdı ufaktan ısınmak…
Sonbahar susardı bir parkın kenarında Buğday bekçisi güvercinler dururdu Herkes giderdi…giderdi paltosuna sığınarak Rüzgarlar süpürgesiz çöpçü
Ayrılığın enkazı kazılırdı kar dökerken Ve üşürdü tüm evler Ben yokluğunda boş sokaklarla konuşurken Bir sevdiğim kelebekler sadık beklediğim bu yerde…
Sen gelmezdin ay düşerdi üstüme Az yıldızlara sarılırdı dudağım Ansızın bir türkü olurdu yokluğun Ankara’da kar öncesi sulu sepkenler...
Birazdan beyaz dökecek yükseklerde sen Başımda kır Bahar tadında bir vakit gibi karşımdaki resim Saatlerde “Sonbaharın Göz Yaşları”
Ben düşerdim kaldırımlara camlardan Perdeler sallanırdı Odalarda derin bir yalnızlığın izi Paslı ziller ecelin elçisi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEVSİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEVSİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saatlerde “Sonbaharın Göz Yaşları” -sonbaharın gözyaşları- senin mısralar can annem...ve umarım geniş zaman bulursam buna bir öykü de öreceğim bakalım....
Oğul tadında en derin saygı ve sevgilerimle ellerinden öperim....
sen düşerdin kaldırımlara kirpiklerimden taşlar üşürdü sesler yükselirdi yüreğimden gece yalnız şehir yalnız ben yalnızım ...........................................
dizelerin güzeldi güzel ötesi
saygımlasın oğul