benim onun bunun şunun değil...sahiplenmek için hiç değil...O hepimizin...ey sevgili yazar...
YEŞERMEK KASIMLARDA….
Biz ki kasımlarda yeşeririz hepimiz…
Üşütmez fikrimizin zikri bizi Toprağın misakı damarımızda gizli Ha sarısından donmuş Sarıkamış Ha dökülen denizlerin ılık İzmir’i yakılmış sularda…
Boğazda Çanakkale Ey aziz Osmanlı Kürdü Çerkez’i Laz’ı Türk’ü Daralırken yaşamak az Mustafa Kemal gerek
Selanik’ten doğan bir güneş Mavi parlak bir gelecek Batarken tüm umutlar sen doğ yeniden Adın on olsun yaşasın Solsun dışarıdaki mevsimsel her şey…
Seni yaşatabilmek seni… Kitabelerde hitabelerle Değil resimler çizemezken seni Anlamak beşi geçmeden seni…
Eşkali görülmemiş gölgeler satarken vatanı Sarılmak tüm benliğindeki fikirlere Avutamaz kasım döken yanlarımız Biz üzülürken de yeşeririz aklımızda hep sen Yüzünü görmek değil mesele ufkuna idrak (varmak) asıl düşünce…
İstikbal gökteki mavi gözlerinde Sesin derin bir tılsım Kim uyutabilir ki bizi kim Sen söyledin biz içimizde yeşerttik…
Tenin çürüdü biz büyüdük ama sen hiç ölmedin İçimizde derin o sözlerin Yeşerdikçe yeşerdik saatler dokuzu beş geçe Kasımlar bahardır filizlenmeye senle dolu Kulaklarımızda derin o fısıltın,
“… memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.”
Tenin çürüdü biz büyüdük ama sen hiç ölmedin İçimizde derin o sözlerin Yeşerdikçe yeşerdik saatler dokuzu beş geçe Her dakika sen hep kal aklımızda Her kötü gün sana gebe Mevcudiyetimiz sana amade Az suskun çokça özlem var içimizde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YEŞERMEK KASIMLARDA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YEŞERMEK KASIMLARDA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Boğazda Çanakkale Ey aziz Osmanlı Kürdü Çerkez’i Laz’ı Türk’ü Daralırken yaşamak az Mustafa Kemal gerek . .................. Biriz bütünüz Bu vatan hepimizin barış içinde yaşamak gerek duyarlı yüreğini kutlarım arkadaşım