Ateşe verildi nehirler Tapınaklarda kutsanmış suskunluklar Yakıldı düşler Akan kanlarda yeşerdi ölüm Rüzgarda cesetlerin taze kokusu...
*
Allarla yıkanan şu toprak bu insan erozyonu Deniz çok uzak varılmaya Aryalarda savaş melodileri Tütsüler eşliğinde vurdular tayları...
*
Helena sarı saçlarını kazıdı sonbahara Alev alev yağmur düştü kuru otlara Tozlar tozlara Küller küllere koştu Üç bakire sol göğsünü kesti sundu ulu çınara...
*
Döküldü Tanrıların göz yaşları bir oluktan Yapraktan sallara bindi tüm karıncılar Kemiklerin sızısı ne korkunç yer altında Birde şeytanın arabasından çıkan o gıcırtılar…
*
Karanlığı pelerin yapmış insan avcıları… Kurtuluşa koşanlar kalıp kavrulanlar..
*
Kaçışan kuşların yarası sarılmadan Dağladı kadınlar kendi rahimlerini Düşmesin diye yerlere çocuklar Güneşte kurutulurken tüm dualar Son kalan bir azizenin elinde soldu gelincikler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜLLER... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜLLER... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
beğeniyle okudum şiirini.
kutlarım. saygılar.