“Elbet türküler de ağlar, ağaran her a k ş a m ü s t ü toprak gibi örterken bu kenti gece, hep yalnızlara kalır kimsesiz yıldızlar…”
KALAN UYKULAR...
Sonrasında nasırlı aşklara “kalır” Kaldırımlarda derin sevdaların izleri İzmaritler,tükürükler, çekilir mazgallardan An geçer gider yalınayak uygun adım…
Adı yağmur… adı bulut… adı faili meçhul… Meczuplar çeşmesinden akan sular Ahlar yükselir bir düzlüğün en kalabalık yanından Ayın koynunda uyuyan yakamozlu balıklar
Lambalardan yapılmış deniz fenerleri Feri sönük bakışlarda taze yosun kokusu Ki dalgalara kalansa kayalıklara sarılmak Pencerelerde paslı parmaklı düşler…
İçeride zaman Tavanda kırlangıçların toprak evleri Hangi vakit kaldırsa insan başını yukarı Çekilir prangalar, düşer dizler…
Sabahlar, sancılı saatleri bekleyen ürkek kuşlar Akrebin kuyruğunda zehirli rakamlar On ikisinde bir çocuğun çığlığı Ve deli mevsimlerden arta kalan yorgunluklar…
Azalan ihtiyar takvimler zayıflar…zayıflar… İnceldikçe incelir kemiğin eti Dal dökerken sarı çoğalır, bereketlenir toprak Yağarken hayat biraz ıslaktır her nefes…
Görüş gününe hep açık mabetler Serçelerin dilinde söylenmemişliğin şarkıları Çanlar, ezanlar, sızar her vakit tel örgülerden içeri Gardiyanların gözkapaklarında derin uykular…
“Elbet türküler de ağlar, ağaran her a k ş a m ü s t ü toprak gibi örterken bu kenti gece, hep yalnızlara kalır kimsesiz yıldızlar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALAN UYKULAR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALAN UYKULAR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sanırım bir şiir dostum daha oluyor :) Üç mavi hakkım ve tek yorum var ne yapsam ki... Güzel olan emek verip okuyandır. İlginiz için teşekkürler... En derin selamlar yorumcuya..
Kalemin daim olsun
Yüreğine sağlık üstat
___________________________________Saygılar selamlar