18. Hasan Bayrı Şiir Yarışmasında dereceye giremeyen bir şiirimdir.
sabah serinliğinde akdeniz salınıyor hamakta mavimavi ufukta bir ateş böceği; kıpır kıpır yenice ışıtıp, ısıtıyor günü kıyıya vuran dalgalar köpük köpük, sanki kıvırcık marul yaprak yaprak, tazecik sürgünü...
ısındıkça kanı toprağın can giriyor tenime, hava, toprak, su ve ateş ne kadar çok benziyor bedenime; saçların geliyor aklıma o an dalga dalga, tel tel altın ışıklarıyla avuçlarımda salınan...
dudağına, yanağına öpücükler konduruyorum her yanına, deniz kesiyor gözlerin sönüyor kumsalda dalgaların baloncukları doyasıya emiyor toprak suyu dölleniyor yüreğimde aşkla beynimin düş çocukları...
suda uyanan balık, toprakta karınca dalar mı uykuya gün kararınca, her dalganın kıyıda biter yolculuğu ben denize bakarım, mavi deniz bana bakar, mavimavi dalga, köpük, rüzgâr içime doğar güneş, içime batar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEYNİMİN DÜŞ ÇOCUKLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEYNİMİN DÜŞ ÇOCUKLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayakta alkışlıyorum kalemi
Yüreğine sağlık üstat
___________________________________Saygılar selamlar