Ağzını kapatmış bulut göğüne Kurşuni kelimelerde terli aşk sözcükleri Yağmur parkalı o eski şairler Geçer her seferinde gözde fer Sokaklarda her nefes bir fener…
Aşkın katili olan hasretler Duvarlara mülteci kemancılar Falcıların ellerinde kader ve keder taşları Gece üşür her şey… bir de şehir...
Soğuk yel estiğinde kapanır tüm perdeler Titrek caddelerde hatıraların solgun adımları Yollarda faili meçhul derin türküler Hangi vakit saatler on iki vursa Çöpçülere kalır süpürmek sevdaları…
Hücreler Köşeli duvarlar Kırlangıç yuvalı iklimler Görüşme günlerine kalmış baharlar...
Kum saatleri ve kumsallar Dalgalı dakikalar Martıların ayak uçlarına sinmiş deniz kokusu Fırıncıların avuçlarında bir lokma hayat…
Erkenci serçeler ve haber bültenleri Sündüz teyzem sular geçmişi Saksıda çiçek, yürekte nasır Humuslu bir mazi yeşerirdi gün eşliğinde…
Tabakta iki zeytin tavada bir sarı yumurta Her seferinde bu vakitler çiselerdi düş sağanağı Her lokma üç düğüm, gençliğindeki sevmelere Ben uzaktan hep izlerdim O susarken yağmur toprağa su sunardı…
Ben hep onu uzak bir kasabanın en kuytusunda izlerdim O da beni Dar odalar sarı sonbahar boyalı duvarlar Kelepçeliymiş meğer aşklar Saçlarında kar yığını bir yelde savrulurken gördüm Başını bana salladığını bir fırtınanın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESKİ ESİNTİLER... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESKİ ESİNTİLER... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tabakta iki zeytin bana çocukluğumuzdaki Naile teyzeyi anımsattı.
Annem bir sabah onlar uğradığında çocuklara ikişer zeytin koyuyormuş sabah kahvaltısında.
Ne insanlar geldi geçti bu dünyadan. Naile teyze komşuların kaşını alırdı. Kocasının doğru dürüst bir işi yoktu. Neyse- bir öykü şiir de ben yazıyordum az kalsın:)
Tabakta iki zeytin tavada bir sarı yumurta Her seferinde bu vakitler çiselerdi düş sağanağı Her lokma üç düğüm, gençliğindeki sevmelere Ben uzaktan hep izlerdim O susarken yağmur toprağa su sunardı… Yazan kaleme selam olsun!
..........kutlarım sevgili şair arkadaş..