Ölüm kusan sonbaharda akan kanlı nehirler Gökte ölü ruhlar Kuru kemikli mezarlıklar Kuzgunların yankıları oğsun Oyuk çukurlar ve şeytanları…
Az cehennem çukurunda karanlık Yalnızlığın dehşeti Dört duvarlı kör hapishane öpüşmek Tek iklim yaprak döken terli mevsim…
Ötelerde bir yerde yedi iklim Şarapların sarhoş kaldığı Kısa kenarlı (metrajlı) odalar Tekmil duruşunda kalan düşünceli baharlar…
Çok ama çok kurak dudak Dilde zemheri eski sevmeler ve kelimeler Kör düğüm nefesler (-ler, -ler…) Kırlangıçlar kırgın kuyruğunda kasvet (k)….
Azrail az zamansın konacak yatağıma Kuşlar ve tüyler Sessizce uyumak Duvarlar en güzel beyaz yatak… Acının kara rengi ayrılık Ve Tanrılar ölüm şarkılarında Ezbere değil ki şu akan akarsular Kıvrımında hayat Şelalelerde köpüklü ölü ezgiler...
Beyaza dair her şey tılsımında Ak kefenler mermer tezgahlar Ve içimde beni en öldüren savaşlar Kurşun sancılı ilkbaharım Ve vita kutularım….
Oysa yağmur kokulu kalmalıydı yaşamak Alsa alın Elmalara siz renk çaldınız Ben bir ısırık aldım Gerisini siz çürüttünüz Ve elma ağacını siz topraktan doğurdunuz...
Tanrılar ve tanrılar… Kutsal ölümler Dünyalar ve evrenler Son nefes bir bakış gökyüzüne Gerisi yer çekimi Düşüp yere zikirdir çekmektir ölümü canlı canlı yaşamak…
Çanlar ezanlar ve bombalar Yedi renk tek bir Yaprak da düşecek dayanmış nasırlı dizlerine tarihin Leş kokan günlerde tükenirken son kalan ömrüm…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELMA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELMA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.........
Beğendim bu finale .Aynen öyle leş kokan ömrümün son demi.
kutlarım arkadaşım..