Okuduğunuz şiir 14.10.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
KİMLİKSİZ AĞRI
Ne çok yıldız kaydı bu gece karanlığın kalbine gömüldü Saçıldı Gözlerin Soğuk sessiz ve saydam kaldırım taşlarına..
Zordur ölmeyi beklemek gecelerde Saklanmak en koyu gölgelerine eşiklerin Aydınlıklardan sınır dışı edilmişcesine ağıtsı tebessümlere saklayarak acılarını gömülmek suni sancılar içine zordur saklamaya çalışmak yası tutulmamış acıları..
Anlatılmamış hikayeler taşır Ahraz yanı yüreğimin Kaç susa daha gebe Mahsur kalmış kimliksiz yaralar kanıyor belleğimde..
O bildiğin tanıdık hüznümle ben seni anımsıyordum..seni. Geç kılınmış Mutlu bir hikaye için namahrem düşler kurmak gecenin arsız vakitlerinde iki damla yaş katlanıyordu yanaklarımda dışarıda insanlar ölüyordu Dışarıda acımasızlık gün gibi aşikardı Ben sabaha karşı beş gibi seni seviyordum..
Bir ışık huzmesine dokundu parmaklarım Ölüm uykusundayken şehir gözyaşlarımı gömdüm kayısı ağacının dibine Ağlayan Tüm kadınların gözyaşları benzese de birbirine gözlerimden tanıdı beni gece "ağlamıyorum " dedim.. "gözüme yıldız kaçtı"..
Saçlarımı ıslatan yağmur; "Sen mi çok daha ıslaksın Yoksa yaşamak mı?" o Eski parlaklığını çoktan yitirdi.. Kırıldı kirpiklerim.. Ve Sen, parmaklarım arasında tuttuğum Sigara; "Benden çok mu yandın..?
Kaldırımları sus bürümüş parlak gün ışıkları bile dindiremeyecek bu sancıları tırnaklarım arasında ölü düş artıkları Daha az yanımdasın Daha çok duyulmaz oldu sesinin tonu daha çok gece daha.. Daha Dişlerimi Sıkıyorum Kalbimi yokluyorum sağ elimle gecenin artan sesine karışıyor hasretim
Siyahlar Ne çok yakışmış sana gece karanlığı ve ölümü sevenlere
Eylül yağmurlarından geldim Bir Aşkın kar yağışına gidiyorum..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİMLİKSİZ AĞRI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİMLİKSİZ AĞRI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KISA ZAMANDA BÜYÜK BAŞARI NE DİYEYİM HARİKAAYDI ..HARİKAAA YÜREGİNE SAGLIK ZEVKLE OKUDUM HEMDE 3.4 SEFER TAT VERDİ BANA SEN HEP YAZ SEN HEPPP YAZ HİSSEDEN YÜREGİNE YAZAN KALEMİNE SEVGİLER SAYGILAR DEGERLİ DOST
çok güzel yazılmış bir şiir. Ancak bir o kadarda kişiyi içten sarsan , karamsar bir havaya sokan , bir yerlere sıkıştıran , orada hapseden , çıkış imkanı vermeyen bir duygu barındırıyor. oysaki her zaman bir çıkış yolu vardır. Her şeye rağmen........ Saygılar..........
Bu şiir şiir gibi şiir ve hak ettiği yerde..Bize yorumdan önce kutlamak kalıyor.Ustalıkla yazılmış yürek sesinizi kutlarım saygımla. Hüzünler acılar gecelerde harmanlanmış olup yansıması bize düşen...
şiirde kullanılankelimeler kadar kullanılmaması gereke n kelimelerde önemli yer yer çok güzel metaforlar sağlanmış olsada şiirin tamamı için çok iyiydi demek yalan olur
;) çok güzel olmuş, tebrik ederim. özellikle burası çok hoşuma gitti;
ben sabaha karşı beş gibi seni seviyordum..
sevgiliye söylenebilecek en güzel şey, seni sabahlara kadar düşünüp daha bir günüm bitmeden yeni güne seni severek başlıyorum demenin 7 kelimeyle anlatımı, benzetmeler, üstü kapalı gibi gözüken mısraların içi kocaman kelimelerle dolu şiirde. diğer şiirleriniz de görüşmek dileğiyle ;)
Şiiri okuyunca kendimi Kobanide sandım ve sanki bombalar bana isabet etmiş gibi dağıldım... Kimliksiz ağrının ne olduğunu bizler çok iyi biliriz. .... Saygılarımla selamlıyorum üstadim
Saçlarımı ıslatan yağmur; "Sen mi çok daha ıslaksın Yoksa yaşamak mı?" o Eski parlaklığını çoktan yitirdi.. Kırıldı kirpiklerim.. Ve Sen, parmaklarım arasında tuttuğum Sigara; "Benden çok mu yandın..?