Sen hep kiraz ağaçlarını sevdin az Kulağına küpe olacak diye iki kırmızı Ben daha çok asırlık çınarları sevdim Kara gölgesinde seni beni beklediğim için…
-Aldırmadan ağustos sıcaklarına Ya da deli yağmurlu sonbaharları-
İçimden konuştum işte menevişlere Kamelyamda üç beş rengi kaçkın begonyam Yadigar fotoğraflar, tozlu takvimler Saatler taş devirli duvarların asilzadeleri….
Nedense alabildiğine kapandığında gök Açılmak zorunda niye kalır ki paslı kapılar Gelmelerin endişesinde ziller Paspasın altında yedek anahtar uyur da uyur…
Ayak izlerinden kalma alışkanlıklar Gece bekçisi tüm umutlar Ah ektiğin sardunyalar her sonbahar bu denli kokmasa Aralar mıyım ki pencereleri…
Yağmurlar sarhoş düşüyor caddelere Yalpalayarak gezen yalnızlıklar ikişer ikşer eziyor En kırışık bir iklimin sancısı yerlerde gezerken Ben seni tutup yeniden öpüyorum taze düşlerimle…
-sakın bunu da ihanet sayma Ki sen hep seni nedensiz öpüşümü kıskandın zamandan-
Yaprak Yaprak Yaprak Ağaçlardan düşenleri sevdin sen Ben o dalları ( bir de odaları) İplik İplik İplik….
Yağlı urganlar salladı salıncakları Rüzgar arkamızda derin bir mazi Bir ileri bir geri beşikti dışarıdaki iklim Sen hep yoktun ben beşinde Bu kaçıncı yalnızlığımın yüzyılı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAPRAK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAPRAK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel felsefe yapılmış şiirde ;) Yalnız bazı kısımlar adım gibi sırlı.. lam gibi, mim gibi.. Çekici, merak uyandırdığı kadar da, tehlikeli.. Yıldızlar kaymazsa dilekler tutmadığına inanılır sevgili dostum. Ama sen kayma ben zaten dilek değil, yıldızını tuttum :)
Hadi üfle de söndür tüm yıldızlarımızı….
Tebrikler usta kalem yüreğine kalemine sağlık
Kalemin susmasın;Selam hazaldım okurken