Çilekeş gecelerin rahminden sızılı mısralar sunsam alacakaranlık sokaklara Sonrasın da tam ortasında vurulsam en işlek bir kaldırım kenarında Şehri saran betonlara inat toprak kokulu bir şarkı gelip alıp götürse beni Kırlangıç fırtınalarına astığımız yalnızlığımız üşütmeden o çok sevdiğimiz/i ( kelebekleri, şiirleri ve. ..)
Ve… Velhasıl sen boş ver acımtırak mısraları Yaşamak o kadar lüks değil ki üzülmeye Uyandığında ilkin iklimleri öp Bahar gelmeden kardeleni İlkbaharsa bademleri gözlerinden Sonbaharsa okşa saçlarını en sarısından
Ve… Her uyandığın gün olsun doğum günün Sal düşlerini en delisinden esen yelle kırlara Sen alıç ağacı ol, kolların kuşlara dinlenme istasyonu Akşamlamış bir sığırcık havalansın güneş yükselmeden…
Ve… Adımların senden önce koşsun caddelere Keklik yürüyüşü alışkanlık bir de dudağını ıslasın ıslığın Varsın yıkama yüzünü Bakmadan aynaya sil içindeki çapakları…
Ve… Üstünü ütüleyip tüm gülümsemelerini Çıkacaksın yollara arkadaş Herkesin deli demesine aldırmadan sebepsiz tebessüm edeceksin Simitçilerin önündeki güvercinleri yemleyeceksin….
Ve… Bakışların tohum saçacak yaşama küskün yüzlere Az güldüreceksin mesela kirası gecikenleri (ya da diğerlerini) Dalga geçmeden hissederek konduracaksın Gecekondu olduğunu bu yerlerin….
Ve… Mütemadiyen camlara yapışık bakışlar seni divane ilanında Olacak az toprak kokusu burnunda raks için Biraz yağmur dolduracaksın ceplerine Islığına gelecek yaşamak şarkılarla…
Ve… Bir şairin dediği gibi “Öyle beylik laflar etmeden..” Ne ölüme meydan okuyacaksın ne ölmeden hayatta küseceksin (Ne ölüm korkutacak, ne yaşamın içindeki endişe seni) Sarılacaksın işte en tek kişilik yatağında yaşamla sevişmeye….
Ve… Etrafında konuk olmuş tanrılara kolye olacak Her nefesin (e) hakkını vermen Kelebekler etrafında tavafta Bir solukta dolaşacaksın ekvatoru Ruhun akan nehirlere ses yıldızlara aydınlık…
Ve… Sebepsiz sevişeceksin her şeyle Aynalar varsın özlesin seni Tüm renkler, sokaklar, yollar,ağaçlar, kuşlar Senin fikirlerin değil mi ki onları var eden Neyse işte bu yüzden sen öp her nefesini Ne hep kalır gibi ne hemen gidecek gibi Ve …ne bileyim işte…sev sen hep en kötü anında bile yaşamayı….
"kemnur" Ağabeyim bana mavi dökmüş bu şiir de ona gitsin bana okumayı sevdiren on sekiz ruhlu aziz insan sen böyle dizeleri seversin diye karaladım öylesine.... Her daim sonsuz saygılarımlasın....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ve...YAŞAMAK-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ve...YAŞAMAK-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sebepsiz tebessüm olmaz dost, illa ki, bir nedeni vardır. Ama önemli, ama önemsiz. Güldürüyor ya, ona bak. Senin şiirlerin diyorum; senin şiirlerin yani belli ve açık olmasa da, tanırdım. "Bana hiç bir şair bu kadar diyar gezdirmemişti. O yüzden sen farklısın dostum" Birde; Kmnur abiyi kıskandım bak, kıskançlıktan adını bile yazamadım, kem küm :-/ Bende pembe dökmüştüm oysa, meğer vefa dediğin bağdatta bir yalan imiş. :( Lafları çarptım kaçıyorum. (: Hadi kal sağlıkcakla..
Bu cümleleri duymak için demek böyle arsızlık yapmak gerekti. Şimdilik ikna oldum ama şimdilik :) Bekliycem ;) bana borcunu ödeyene dek yakandayım, bilesin ..
Vayyyy cinelp dostum, seni görmek ne güzel... İşte mesele orada o küçük şeyleri bulup gülümseyebilen kimse o kadar az ki...Başını kaldırıp etrafa baktığında beni daha iyi anlayacaksın... Kıskanma kıskanma dostum :)) sen de benim için değerli olanlardansın bunu sakın unutma...
"Bana hiç bir şair bu kadar diyar gezdirmemişti. O yüzden sen farklısın dostum" bu sözler bana çok bol geldi biliyor musun, bunlar asıl senin engin yüreğindendir bilesin... Lafları çarpıtmadan aklımda sana da şiir borcum olacak...Hep sağlıcakla kal emi aziz dostum...
Sizin hep cebiniz dolu zaten, ne mutlu bana gönlünüzde bir tohum daha çimlendirmişse cümlelerim... Unutmadan güzellik zaten içinizde ben bilmem mi hem... Kelebek kadar güzeldi içtenliğiniz ve yorumun glenay...
Ve… Sebepsiz sevişeceksin her şeyle Aynalar varsın özlesin seni Tüm renkler, sokaklar, yollar,ağaçlar, kuşlar Senin fikirlerin değil mi ki onları var eden Neyse işte bu yüzden sen öp her nefesini Ne hep kalır gibi ne hemen gidecek gibi Ve …ne bileyim işte…sev sen hep en kötü anında bile yaşamayı….
............... Ve yaşanası olduğunu unutmayacaksın duyguların..
"Bana hiç bir şair bu kadar diyar gezdirmemişti. O yüzden sen farklısın dostum"
Birde; Kmnur abiyi kıskandım bak, kıskançlıktan adını bile yazamadım, kem küm :-/ Bende pembe dökmüştüm oysa, meğer vefa dediğin bağdatta bir yalan imiş. :(
Lafları çarptım kaçıyorum. (: Hadi kal sağlıkcakla..