Bazen Aynı durakta,aynı semtin herhangi bir vasıtasını İki yabancı gözüyle beklemektir ayrılık.. ______________________________________
*Aynı minibüste aynı yabancıya yer vermek, Teşekkür almaktır tanıdık bir sesten, itirazsız mütevazilik ; "Önemli değil" derken bile büzüşen dudaklarının olmasıdır ayrılık...
*On beş dakikalık yolda, ömür harcamaktır ve... cama yaslanıp Tam karşıdan yansıyan yüzünü seyretmek Kalp ritmine hakim olmaya çalışmak yolda en çok da; "YAVAŞ" levhasını ümit etmektir.
*Susuz ve zayıf kalmaktır,hayallerinin ağırlığında. *Seraplar görmektir inanmak isteyip de bir türlü inanamadığın... Ki inandıysan bir an olsun Bir an olsun güvendi isen; Gerçeğe dönemediğin seraplar...
Çünkü imkansızdır O artık imkansızdır başkasıyla... Aşk imkansızdır Sen imkansız... Kabul etmek ...
İmkansızdır !
Bu yüzden Kaçarsın Kendinden Kendi gerçeklerinden nafile Eninde sonunda Bu girdaba kapılmaktır ayrılık !
...
_____________ *Sıcaklığını korur ! _____________
*Bir kez daha Gecenin bekçiliğini yapmaktır,umutsuzca. Savunmasızca beklemek Bu ablukaya tam teslimiyet vermektir...
*Hatırlamaktır en güzel günleri Sonra unutmaktır birden başka sebeplerle vede tan vaktinde yeni beklentiler beslemektir günden yeni tesadüfler ...
*Bir cana kalmaktır, biz iken ! *Virane bir kalbe tutunmaya çalışmak, felaket sonrası yaralarını tek başına sarmayı öğrenmektir.
________________________ *Kimsesizliğin ilk keşfidir ayrılık ! ________________________
*Ayrılık, O gittiğinde başlayan değil Hayat seni ona ittiğinde başlayandır.
.. .... ..
Böyle bir şeydir işte ayrılık Böyle bir afettir.. Beni Beni yıktı geçti... ama...
*Aması mı ? Sızısı, geçmedi hala ...
Seslendirenler :
* Deniz PINAR * Zülküf BAŞ * Sima Sibel * Remzi KURNAZ * ~Deniz~ * Derman (Mehmet) *Meltem AVCI *
Not : Ne yazık ki Sözler,eski profilim den alıntı yapılıp,çeşitli paylaşım sitelerinde,isim belirtilmeden yayınlanmıştır... Bu nedenle tedirgin olup,sizlerle de paylaşma gereği duydum... Bilgilerinize.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_Ayrılık _ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_Ayrılık _ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
*Ayrılık, O gittiğinde başlayan değil Hayat seni ona ittiğinde başlayandır.
Kaç dilde anlatılmıştır ayrılık her şairin kaleminden bir kez olsun dökülmüştür ayrılığın hüznü ama bu şiir bir başka anlatmış insanın içine batarak okurken dinlemek ise muhteşem seslerden ayrı bir zevk
Öncelikle,hoş geldiniz ve yorumlara cevap atabilme imkanım olmadığı için çok üzgünüm,bunuda belirtmek istedim... Ayrılık,her gözde farklı bir dünyadır belki, ama her kalpte aynı şeyleri uyandırır değil mi ? Öyle değil midir gerçektende... Hani,kolumuz çıkar,yada kırılır da... Sıcağıyla hissetmeyiz bazen... işte aynen,aynen öyle değil midir ayrılık ta.. Dakikalar sonra bir sızı başlar,kırılan kemikte,yada yerinden oynamış iliğinizde...
Yani günler sonra ruhunuz bir yerlerin,bazı hislerin eksikliğini size onarılması gerektiğini hatırlattığı yer de başlamaz mı ayrılık ?. Acısı diner belki zamanla... Ama biri sorduğunda yeniden tazelersiniz... Yada o sokaktan geçtiğinizde...
Geride bırakılmaktır,bir durakta. :(:( soğuk rüzgarların yüzüme vurduğu en kuru ayazda, ayaklarımda prangalı düşlerim kaldı senden geriye nasıl kaldım öylece yüzüstü! nasıl toplasam şimdi saga sola savrulmuş gülüşlerimi diz çöktüğüm diz kapaklarım kan revan içinde sevdiğim geceler bilir beni bir de gözlerimin ta içi kanamalı şimdi kalbimi avuçlasam ellerimle, bir sıkımlık canıma batan can kırıkların yakar canı yine bir ahım bin duamla düştüm yine yollara :( yine şiirin bir mısrası gibi döküldüm tümcelerimden:
Kimsesizliğin ilk keşfidir ayrılık !!!!
kimsesizliğim gibi yanılmak yakılmak sersefil kalmak! ve en çok da anıların matemine serilmek var ya mükafatıma aldırış etmeden yine ayrılık akşamlarında tüketmek en asil şiirleri sen diye
:(
ah yanılışım! düştüğüm her gün sarıldığımdı sana ah anlıma en kara ayrılığım diye yazılanım bilmedin yüreğimin korunu bilmedin belki aklımı söktüğüm çaresiz hallerimi BİLMEDİN!!!İŞTE...
AH BE REMZİ KARDEŞİM! koşarak geldim şiire lakin döküldüm söküldüm yine :( özlemişim..kalemini tebrıkler kardeşime...
ablam,canım ablam... Ne güzel de dile getirmişsin... Ne güzel de satırların bağırdıklarını acziyetini dökmüşsün ortaya... Biz seni daha da çok özledik,şiirlerin söküldüğü buralar seni çok özledi... Hoş geldin,sefalarla geldin ablam...
Bana bakma sen ablam,Ben yine aynı ben,yazıyor çiziyor ona döküyorum yine mürekkebi... Boşa harcandığını bildiğim eski sayfaları bile,inadına ona adıyorum işte...
burada verilecek puanlama nedir bilmiyorum ama,, benim gözümde, gönlümde On üstünden On, Yüz üstünden Yüz dür, Usta kalminizi içten yüreğinizi kutlar tebrik ederim.. Saygı ve Selamlarımla..
Bazen sözlerin aciz kaldığını söyleriz şiirlerde, Bazen de şahlandığını düşünürüz...
işte ben,aciz kaldığını düşünenlerdendim... Bir ayrılık sonrası,durakta başlayan,bir günlük kısacık bir film şeridini düşünün... Ve öyle bir sevda düşünün ki, Ömür boyu,Ayrılığı bile kutsal kılsın size... Çünkü ayrılık,unuturum diye sırtını dönüp gittiğin yerde değil... Unutmamaya çalıştığın,git gide körelen gecelerde başlar...
Siz hissiyatlı okudunuz,dinlediniz ve hissettiniz... Ve sözleri,bir kat daha şahlandırdığınız için çok teşekkür ederim... Saygılar.
emeğe saygısızlığı kınıyorum zira böyle tür olaylar bizleri çok üzüyor. Sözler dizeler ancak onu yaşayanındır. Bilebilseler...bölümler halinde olsa da dizelere bütünlük kazandırmışsınız. Emeği geçenleri kutluyorum.
Jale Keskin tarafından 9/23/2014 8:35:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok teşekkür ediyorum sevgili dost, ve eklemek isterim ki, bu ve bunun gibi bir kaç şiirim daha var,eski profilimden kalma... Yayınlayan zatların düşüncesizliğinden dolayı tekrar yayınlamakta endişeliyim, sebepse,açıklama gereğinde bulunmak rahatsız edici geliyor bana... Bu durumu en iyi sizler bilirsiniz... Ben sadece içimden geleni,iki üç satır da,bu sıkışık kelime haznemle,Çok fazla gize sığınmadan,genel bir dile de olsa kaleme alma gayretinde olan biriyim... Şairin,yazdığı her satırda hakkı vardır... Ben bu hakkın peşinde değilim,ben yaşadıklarımı nasıl bir derinlikle hissettim ve bana göre,olması gereken neyse onu söylüyorum... Yani ben şairliğe değil,şiire gönülden hevesli,cahil bir adamım... Mesajımın yerine ulaştığını ve bir zalimin yolunda harcadığım günlerin,belki yarın da sürecek ve yıllarda geçse unutamayacağım bir izin son hatıralarını paylaşıyorum...
Bu konuda ne söylesem boştur aslında...(yine,alınacak,yine çalınacak) Başından beri bildiğiniz hikayemdeki gibi... Ve Hz.isa nın da dediği gibi, - Ölüyü diriltmekten daha güç, ne vardır bu dünyada ?
Anlamayana... Anlatmaya çalışmak !
Lafı uzattıysam aff ola... Çok teşekkür ederim tekrardan,hissiyatınıza ve mütevaziliğinizden gelen yansımaya verin bu yazdıklarımı...