Olur da bir gün çat kapı gelirsin, gelirsin ve dışarıda kalırsın diye Kar yağan üstümü örtüp yanağıma bir buse daha belki bırakırsın diye anahtarı kapının üstünden hiç almadım...
Yalnızlığa ve çaresizliğe bürünmüş sanma diye Acıma diye, yüzümden tebessümü Masamdan bardağını Baş ucumdan yastığını hiç ayırmadım.
Sokağın başına kadar gelirsin belki.... belki umudun tükenir birden yok sanarsın, cayarsın diye Işıkları hiç kapatmadım. Gelişini bekleyen gözlerimi Dualarımla yalnız bırakmadım hiç...
Ey kalbime sığan Aminlerimde büyük sevdam; ben kimseyi böylesine geri döner diye beklemedim... Hemde öylesine değil, Ölesiye !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Gün Gelirsin Diye ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Gün Gelirsin Diye ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ederim...Yorumunuzu okuduktan sonra, Rahmetli Savaş AY ın O güzel şiiri geldi aklıma " Kapıyı Anahtarla Açmayı Sevmiyorum Ben " zili Çalmalıyım Ve sen açmalısın kapıyı.