Merhaba ince gülüşlüm... Kar beyazım... Gençliğimin ilk bakışı,ilk öpüşü merhaba...
Canım çok yandı senden sonra Kimse sen gibi çıkmadı, Dertlerimi üçüncü gün soran olmadı... Senin gibi nazıma,sitemime katlanmadı kimse... Kimseyi aşkıma inandıramadım... İnansalardı ben anlamazmıydım ?
Şikayet değil bu yaptığım... Beni bir sen iyi tanırdın hayatta, Hem,ilk sen kuşatmıştın beni aşka Hani Sazımın kopan tellerini hep sen bağlardın ya,anla ... Getirdim işte yaralarımı ayaklarına,bir çift sözünle yine sen dağla.
Merhaba,el ele doğduğum kadın... Merhaba,korkulu yanım ; Çok kırıldım senden sonra Yeniden inanmayı denedim aşka...
Ben ummanlarda kürek çekerken Umutlarımıza Ay’ı yelken ederken, Kimsesi olmayan limanlar kıskandı başta... Meğerse başkaları gizlenmiş araya. Başkaları dümen tutmuş bu sevdaya, Yani başta kaybetmişiz rotayı aslında...
Yine de el yerine koymadım kimseyi, "Vefa" asla marka adı olmadı bende... Asla sözlerimi unutup,uymadım nefs-e... Sen yerine koyup, Sana verdiğim sözü tutup, alnından öptüm en namerdinin bile... Omzunda ağladım; Tek derdim o,bilsin diye... Yalandan akan göz yaşlarına buse kondurdum Çabamı anlasın diye...
Üstünü örterken bir Haziran gecesinde ; bilsin istedim... adam gibi sevmek neymiş,görsün istedim. Çünkü ben ona; İlk defa senden sonra " SENİ SEVİYORUM " dedim !
Şimdi soruyorum sana Bunlar müstahakmıydı bana...
Merhaba yenik serçem... Törelerin asi gelinciği merhaba...
İnsan,dilinden anlayacak birini arıyormuş yolun sonunda... Kimi Sevdayı yazıyor bağrına,kimi alıp götürüyor bağlarında ne varsa ! Sevmeyi,sen öğretmiştin bana ... Beni herkesten iyi tanırsın, Ve alnından değil,ayaklarından öpülesi kadınsın... Sen helalinle helal yaşayasın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Merhaba İnce Gülüşlüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Merhaba İnce Gülüşlüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba şair merhaba hayata ve ayrılıklara şiirlerle kafa tutan genç adam merhaba o güzel yüreğe Remzim o güzel kalbine toz dahi değmesin kardeşim benim şiirlere yakışan Adam
Aşk'a inanmak zordur şair! Karşılıklı aşk var diyen yanılgıdadır. İlla biri diğerinden fazla sever. Hele benim gibi yolun sonunda olanlar Kaktüsleri bile gül niyetine sayar! Tebriklerimle... sen hep yaz emi.
Merhaba şiir, merhaba sayın şair .Muhteşem bir şiirdi.Güne ne güzel yakışmış şiir.Hüznü demlese de en derinden ifadelenişiyle, sesiyle, soluğuyla çok güzeldi.Gönülden tebrik ederim.Selam ve saygılarımla yüreğinize.
kafa tutan genç adam merhaba o güzel yüreğe Remzim
o güzel kalbine toz dahi değmesin kardeşim benim şiirlere yakışan Adam