Ben sensiz gecelerin kasvetiyle baş başayken... Sen,bensiz dünyayı lütuf olarak görüyorsun öylemi ? Al öyleyse,bu hayatta en büyük hediyen yine benden olsun !
~ ~ ~
Trajedi/k sonuçlar yansıyor çelişki dolu bakışlarının zihnime düşen röntgenine... Büyüyor göz bebeklerim git gide... Yer ile yeksan olmuş bir bedenle, bi çare arıyorum... bir çare,sessizliğe... Ve sen inatla her gece düşüyorsun düşünceli yalnızlığımdan soluma doğru. Reflekslerim yavaş kalıyor artık, tutamıyorum seni. Elini ver...
Bir umut diyorum, Sağ kalanlardan bir umut... Belki tutar ellerimden ve doğarım yeniden... Elini ver... nafile... boşa hücre öldürüyorum yarım kalmış aklımda... Yarım bırakılmış, yanık yanlarımı kim tamamlardı ki senden sonra... Esip geçmeye bir gayret dileniyorum kendi kendime ve Çolak cevaplarımın kan izleri kalıyor çarptığım kayalarda...
Aklıma düştüğün vakitlerde yelkovanla akrebin en geçimsiz anları başlıyor duvarda ve çatışmanın tam ortasında buluyorum kendimi... Her saniye, boş kovan...kuru gürültü Ve saatler sana doğru gelirken, Ben uzaklaşıyorum adım adım senden...
~ ~ ~
Bu kifayetsiz kalan cümlelerle dile getirmeye çalıştığım şey hala "Sen"lik miydi ? Yar,senin... senin gizli öznen,kimdi ? Senin için bu kainatı alt-üst edebilecek bir yüreğe... Hangi Evren’de yaşamayı tercih edip, kendini büsbütün ve neden Teslime’ttin ? Ve ne zaman üvey düştük kol kolayken biz bu yolda ? Can sekiş/lerimi seyrederken mutlu mu oluyorsun ki hala ?.. Hadi sen... Sen Gittin, gittin de... Ben kaldım mı sence geride ?... Astım bir urgan ile hayallerimi,en deli çağında... umutlarımı tutup saçlarından sürüye sürüye geçtim şu dünyadan bu genç yaşımda... Bittim... O üç günlük bayramında bende,gittim... dört dostun omuzlarında yük bindim... Seni,zehir - zıkkım, haram ettin ve işte ben Aslında her gece buna içerlendim her seherde bunun için doldurdum şarjörünü kalemimin ve kurşunlar yağdırdım,boş kalmış tüm sayfalarıma... Şimdi hepsi senin nazarına... Hepsi yeni,yalandan dünyana. Sizin dünyanıza...
Oysa ki ben ; Yok saymak isterdim,dünü... Sensiz ve bensiz geçen her günümüzü. Ama bu yokluğun içinde,ancak kendimi göremiyorum aynada... Başaramıyorum. Başaramıyorum tek başıma...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen,Hangi Evren'de Yaşamayı Tercih Ettin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen,Hangi Evren'de Yaşamayı Tercih Ettin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yok saymak! keşke mümkün olsaydı keşke! o zaman her şeye yeniden başlamak çok daha kolay olurdu. Yaşamayan bilemez.Biliyorum da diyemez. Her dizede bir kez daha çöküyor omuzlarım yüreğimin sağladığı ağırlıktan... şair sen er zaman yaz olur mu?.... Tebriklerim yürekten.
Jale Keskin tarafından 10/6/2014 8:35:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yok sayarsak eğer,bizim de değerimiz düşmez mi... Geçmişe,kendi değerlerimize ve duygularımızın sahiliğini bozmaz mı... Bu Kendimize bir hakaret olmaz mı ?.. Yazılabilecek çok fazla kelime,çok fazla söz kalmadı aslında bu sevdaya dair.. Yani gerçekten de, Bittim... Ama Son noktam bu değildi tabi ki. Her daim Üç nokta kalacak sayfamda...
Çok teşekkür ediyorum Sevgili dost... Başından sonuna içimin yangınına şahit oldunuz... Çok ve mutlu yaşayın emi...
Şiir fon ve yorum mükemmeldi severek okudum Usta kalemi alkışlıyorum,Yüreğine sağlık hocam ______________________________________Kalemin daim olsun ;Selamlar saygılar
Çok teşekkür ederim Mehmet Hocam...Sizin de Hecedeki Ustalığınıza,bir gün Eşlik etmek isterim Ses olarak İNŞALLAH... SAYGILAR VE SEVGİLERİMLE HOCAM VAR OLASIN.
Ben sensiz gecelerin kasvetiyle baş başayken... Sen,bensiz dünyayı lütuf olarak görüyorsun öylemi ? Al öyleyse,bu hayatta en büyük hediyen yine benden olsun !
buz bir duvar gibi üzerime devrilen geceler,oysa ne çok şey yazmıştım adına ne çok duyguyu eskitmiştim baş ucunda tenimde kalmış ılık nefesin avuçlarımda kalmış aşkın..
:( yürümekten aciz şimdi ayaklarım,sendelemek kaldı sensiz köşelerde aklımın ermediği bir şakınlık kemiriyor beynimi neden nasıl sorguları ile beyaz kefenlere sarıyorum bedenimi tanıyorum azraili,ölmeden kazıdığım bir mezar başım var benim yalnızlığımın kök saldığı her vakte kimsesiz dualar dolduruyorum,aklıma düştüğün her fecri vakitte yine ve biliyorum düşürdün beni gözlerinden :( O YÜZDEN ELLERİMİ UZATMIYORUM SEN KOKULU hiç bir şeye ayakalrımın geri gitmesi yüreğime sıkıştırdığı sabrımın dilsizliği bundandır sevgili
ve şiire dökülüyor ibresini kaybettiğim yönsüzlüğüm:
Bir umut diyorum, Sağ kalanlardan bir umut... Belki tutar ellerimden ve doğarım yeniden... Elini ver... nafile... boşa hücre öldürüyorum yarım kalmış aklımda... Yarım bırakılmış, yanık yanlarımı kim tamamlardı ki senden sonra... Esip geçmeye bir gayret dileniyorum kendi kendime ve Çolak cevaplarımın kan izleri kalıyor çarptığım kayalarda...
:(
bir bütündü sol yanım seninle ortasından ikiye bölünmüş bir haldeyim şimdi sağım solum hep hüzün buz gibi aklım çaresiz işte
BAŞARAMIYORUM... ÖLMEYİDE YAŞAMAYIDA...
remzi kardeşim can kardeşim, nasıl sürdüm şiir ile bayramsızlığımı yüzüme bayramsa sana mübarek ola
can kardeşim, yüreğe gizlenmiş bazı dertler devasını derdi verenden beklenir işte kapanmaz yaraları açanların bayramı olsun şimdi :( ağıtlarımız dilimizde ömürlük sürdükçe onca ahımıza yazılı kalanın yüzü gülecek mi acep bu fanide
içinde ağla hep yaptıgın gibi asil yüreğin prangalara vurulsada sen yüreğinden eminsen mesele yok ki
elbet bekle yip görmek lazım derim ya hep
can yakan canın yanacağı günü beklesin diye...
gizli bahçene serdiğin şiirlerin bende büyük ve asil bir yürek taşıdığının kanıtıdır... gerisi teferruat..
Ablam... Senin de bayramın mübarek olsun ve Allah Nice bayramlara ulaştırsın inşallah. Ben her gün o bayramdayım Onun bayramında kaldı saatlerim.
Şimdiki bayramları,bayramlar... İnan umurumda değil...
Artık,bu bedeni yaşatmak için, yaşıyor numarası yapmaktan başka bir şey gelmiyor elimden...
Sorsalar ki,neredesin ? İnan bilmiyorum... Soranlara,unuttum diyorum... (sana bir sır veriyim mi ablam,Yalan söylüyorum kendime,her yolu deniyorum ama olmuyor !...)
Çok Çok seviliyorsun ablacım... Çok teşekkür ederim,o güzel ve tertemiz yüreğine.
kutladım oğul