Şimdi Sana uzanan yollar ne taş,nede çamur... Sadece yağmur yağıyor Sümeyra, yağmur !.. Bu gün rahmetle arınan bu sefil kente bi gün,senli güneşler de doğsun diye dualar ediyorum ben...
Su kavuşuyor toprağa Toprak kavuşuyor aşkına... Hem de çığlık çığlığa,buram buram... Ve bir gülü öperken yağmur tanesi dudaklarından, Dallarındaki titreyişi hissediyorum içimde.. Zaman donuyor gözlerimde. Susuyorum... Su’suyorum. Ve toprağa aşk,aklıma sen düşüyorsun Sümeyra... Kıskanıyorum !
Umudum var hala ? Var Sümeyra,kavuşacağız bir gün.. Bu yüzden ki her sefere, Ve senli hayaller düşlemeye Yaratan Rabb’in Adıyla başlarım ben... Aklıma düşecek en ufak bir şerden Yaradan’a sığınırım... Seni bana Beni sana haram etmekten korkarım. Umudum var Sümeyra. Kavuşacağız bir gün... Bir gün, benim için... Bir gün, senin için... İkimiz için, Allah için buluşacağız Sümeyra ... Allah için...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Allah İçin Buluşacağız Sümeyra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Allah İçin Buluşacağız Sümeyra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aklıma Esma geldi şiirinizle onunla yaşadıklarımı anımsadım kavuşacağımıza asla inanmıyorum ama aşklar hiç bitmesin her aşk solmasın mukaddes bir şiirdi.Remzi Abim yüreğine sağlık... ve sesi olan şair arkadaşımıza
Kavuşacağız bir gün...
Bir gün, benim için...
Bir gün, senin için...
İkimiz için,
Allah için buluşacağız Sümeyra ...
Allah için...
tükenirse umutlar
kırılır dallarımızdaki maviler
bizim inşallah dediğimizi
rabbim inşa eder ki..
tebrıkler canlara