Bedeli sessizce ödenmiş bir aşkın son faturası bu satırlar.
Sayfalarca mektup yazdım... Sayfalarca kurşun yağdırdım sabahlara dek... Hiç biri isabet etmedi merhametsiz kalbine... Hiç birini okumadın ve okumayacaksında, biliyorum. Ki zaten gözlerin kelimeleri tanısa da, dudakların kımıldasa da kalbin acımadıktan sonra, vicdanın yakanı silkelemedikten sonra hiç bir anlamı olmayacak, biliyorum. Ve bile bile Akıbetini bildiğim bir şiirin içine ısrarla hapsediyorum kendimi yine... Önemi yok ! Ben Vicdanını aramaktan yoruldum artık bu yolda... İnan ! Kayıp aranıyor listemde zirveyi bırakmıyor yıllardır...
...
Biliyor musun Senden sonrası, içinde kaybolduğum bir boşluktu. Bilen Gören yada duyan olmamış seni. Ben de duygularımı muhafazakar bir tutumla sakladım insanlardan... Öyle ürkek Ve öyle çekingen bir hal aldı ki benliğim Artık inanmaktan çok, beni daha da derin bir yalnızlığa sürükleyecek yalanlar duymaktan korkar oldum. Söylesene Düşe kalka büyürken kucağımda bıraktığın bu ihanet yosması, her gece üç beş nöbetlerine uykularımı bölerken, gözlerimden çığ gibi düşüşün aklımdan bir an olsun çıkmazken hangi kadın temize çekebilir ki kirlettiğin günlerimizi ve yarınlarımı ? Hiç kimse !
Oysa ben Sende başkaları olmaya değil, Bambaşka olmaya niyet etmiştim.
Sense o küçücük kalbinde Bir kavmin hicretini taşıyormuşsun mahşere !
Merak ediyorum ; Sırtına yük olmuyor mu aldığın vebalim... Geceleri nasıl uyuyorsun, temiz çarşafları geçmişinle kirletmeden ? ... Neyse ...
Kimi, Nerede unuttuğumu hatırladım bu gün ?
Bu gün çilek koktu sahil Ellerimi bir gamzenin çukurlarında kaybettim... Gözlerimi kapattım ve İki yabancının tam ortasında öptüm bir kızı... Hem de hiç utanmadan.
Sonra mı ? Sonrası gecenin bi vaktinde, sana bu satırları dokurken buldum kendimi yine...Ve bunu Hala seni çok sevdiğimden veya bana geri dönmeni umut edip beklediğimden değil... Sadece bilmeni ve içinde bıraktığın dünyada neler olup bittiğinden haberdar olmanı istediğimden yazıyorum... Ki zaten ben bunu Ona yazdım. Yastığımın diğer ucunda uyuyan, omuzumda ağlarken göz yaşlarını toprağa düşürmemek için öptüğüm O masum ve temiz sevgiliye.. Sana değil ! Sana hiç değil !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bedeli Ödenmiş Aşkın Faturası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bedeli Ödenmiş Aşkın Faturası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir Ustaca kaleme alınmış güzel bir duygu seli… Severek paylaştım... Çok çok beğendim... ........................................ Saygı ve Selamlar.....
Severek paylaştım...
Çok çok beğendim...
........................................ Saygı ve Selamlar.....