Ahh o pürtelaş yağan sağanaklarımın müntehasına sığınan... Zamansız uğrama Ecnebi olduğun yürek duraklarıma... Dalga dalga vuruyor; Sükut yüreğime gidişinin kâdem sesleri.. Sığındığım ne varsa yükledin Son vagonun ıslık sessizliğine. Çektin mütecessis bakışlarını o soğuk duvarlardan.. Hangimizdi sabah ayazlarında üsüyen? Bir umut gelir diye parmaklıklar arkasından geceyi izleyen ? Senmiydin titrek ellerinle üstümü örten..?
Saksıda kokusuz menekşelerin kapı önü akşamları Hevesli utangaç gözlerimin suretindeki yansıması; Kurutma hiçliğinle terbiye ettiğim beyaz sarmaşıklarımı Soldurma sana açılan ellerimin boynunu, Nihayete erdirdiğin senli rüyalarımı soldurma... Yüzünün sıcaklığı ellerimde hala.. Kar kaplar bütün senli izlerimi Yollarımı sensizlikle kapatma.
Kimsesiz kalmış mutluluklarım lâl olmuş yürek boğumlarımda . İşlenmiş ruhumun derinliklerinde toy sözlerin nakış nakış.. Cevreylemesin bülbül güle incitmesin dalındaki yaralı dikeni... Dönmesin hazana son kez öptüğün yüzümün al yanı içimdeki seni nokta koymadan nasıl yazacağımı öğret bana... Bensizliğin penceresinden dökülen benli cümlelerin ağını harf harf nasıl öreceğimi öğret... Öğret ki kırılmasın yokluğunda hücrelerim kırmızıdan sarılara kapanmasın kapılar kilit kilit sensizliğe doğru Sensizlik ki ayrılıktır sevgilim... Ayrılık, teşbihidir ölümün.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cevreylemesin Bülbül Güle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cevreylemesin Bülbül Güle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.