Özlemek İçimdeki aşkının büyüyen yanıdır... Aşkın, dünyamın en kutsal toprağıdır... O toprak ki; Yıkılmaz Yenilmez Aşılmaz Uğruna can feda; Vatanımdır...
Seni bana Beni sana sürükleyen kadere. Geçtiğim onca köprüye, Çektiğim onca çileye, Sırtımda, paha biçilemez bir tablo gibi Yediğim onca bıçak darbesine. Durduğum, Koştuğum, Küstüğüm, Kaçtığım ve Ağladığım onca acıma, Aldığım her nefese, Aşk sandığım her hevese, Attığım her adıma vede Seni bana, beni sana getiren her koşula Binlerce şükür, Sultanım...
Seninle bir dilimi paylaşmak Seninle bir yastığın ucunda İki yüzüğün suretinde yaşlanmak Yüzündeki bir damla tebessümde yer edinmek Gözlerindeki yeşilden çalıp küçücük dünyama kocaman bahçeler, O bahçelerde Eli yüzü sana benzeyen dünyanın en güzel meyvelerini özenle, mutlulukla ve huzurla yetiştirmektir en büyük özlemim Ve en büyük dileğim.
Yarın doğacak güneşe Gece yükselecek Ay’a, yıldızlara Seninle aynı şehre yağan yağmurlara, Esen rüzgarlara... Gök yüzündeki mavi huzura ve Sana gölge yapan her buluta... Seni hatırlatan her tomurcuğa, Açan her güle... Seninle geçirdiğim her saniyeye Binlerce Şükür Kadınım...
İyi ki varsın İyi ki duam İyi ki sevdiğim İyi ki sevenimsin... Yaşamak seninle Özlemek seninle Hasret seninle güzel... Seni seviyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın, Vatanımdır ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkın, Vatanımdır ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.