Sana ıslak kalmış bir Ankara’nın kaldırım kenarında sarılsam Ne sarı sonbahar ne rengini yitirmiş Eylül suçlu kalsa Müebbet kalmış yalnızlıklar şahit kesilmeden dar ağaçlarında Herkes gibi şiirlerde anlasa nisan kadar Eylül’ün güzelliğini… Hani saçların ne güzel sarıydı Ağustos sonu iri üzümlere benzerdi siyah gözlerin Yaz kavruğu aşkın ertesi bir serinlik değil mi dışarıdaki mevsim
-ki ben her mevsim seni sevdim rengine aldırmadan kokunu-
Sana dair tüm hatıralar gül kokulu sularda Varsın bir şiirin sana dair ulaşamamazlığa beni götürsün Deli çığlıklı nehirdir şehirler, gemisiz Oysa ikimizde su burçu gibi denize bağlıydık…
Geniş çatılarıyla süsleyen evlerin sokaklarında değmedi miydi elin Burçlar kuruldu sen giderken başka ülkelere dağlar Bana sonu bahar her şey kaldı kundağında büyürken dudağımdaki kelimeler Ve inan ki ben hiçbir mevsime yokluğunun acısını yüklemedim Tüm tanrılar saatlerin gölgesinde bağdaş kurmuş aşkı konuşurken…
Kar da yağmur da güzel kalıyor her zaman omzumda Yalnızlığımla sevişirken bir ay gölgesi olsaydı keşke Mum “IŞIK”larına secde etmezdi bu kadar kelimeler Sen giderken bu sokaklar (kadar) bu denli yosun sarkıtmazdı göğsünden mısralar …
Son sayfası kapanan bir roman gibi kararmazdı belki hiçbir şey…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİD/İŞLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİD/İŞLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yav ben senin şiirlerini okuduğumda "Yav sen bununla rekabet edemezsin.Mücadele etme, pes et. " diye içimden geçirsem de... Sen böyle beğendim dersen rakibine bol moral vermiş olursun bilesin...
Seninle rekabet etmek çok güzel her şeye rağmen.... Acı yokkk acı yokkk :-)) rekabete devam :-)))
Yav ben senin şiirlerini okuduğumda "Yav sen bununla rekabet edemezsin.Mücadele etme, pes et. " diye içimden geçirsem de... Sen böyle beğendim dersen rakibine bol moral vermiş olursun bilesin...
Seninle rekabet etmek çok güzel her şeye rağmen.... Acı yokkk acı yokkk :-)) rekabete devam :-)))
Gerçektende Ankarada yağmur vardı bu akşam ve şimşekler yardı karanlık göğu gök gürledi öfkeyle sesizliğime inat çok güzel bir şiir tebrikler selam ve sevgiler
Ankarayı sel aldı. Balkondan sigaramı ve bardakda ki çayımıla birlikte dumanı tüterek yağmuru seyrettim. Yarın pikniğe Yenikente gitmeyi düşünüyorduk kaldı artık :)