CAN YÜCEL "SAĞLIK OLSUN" diyorsa az dinlemek gerek...
YAŞAMAK-1
Neden durup dururken dertlenir tepemdeki Ay Bu eylül İpleri kökünden koparılıp şu düşen yıldızlar Daha kaç kağıt tüketecek yaşarken yazarlar Ve başı neden hiç dönmez bu kadar dönerken Dünya’nın
Yalnızlığınla sevişmeyi öğrendiğinde, bir aşkın iki kişilik kısa bir öpüşmekten ibaret olduğunu anladığında kavrayacaksın saatlerin fitili tutuşturulmuş bir bombadan farksız olduğunu. O vakit rengi solgun duvarların neden örümcekleri bir köşede ne çok sevdiğini… İşte bu yüzden kıbleni pencereden dışarı çevirdiğinde göreceksin, körü körüne bir aşk için ne çok şey kaçırdığını….
]Her uyandığında sevsin güneşi gözlerin O yoksa bulutları okşasın parmakların Kollarını alabildiğince açarken kucakla tüm serçeleri Kanatların olsun mesela dudağına yapışan ilk şarkı Yıkamadan önce yüzünü unutma selam vermeyi tavandaki örümceklere….
Çırılçıplak dolaş, ayakların iyice yere bastığını hissetsin Yaşamın kıyısında değil de tam ortasında olduğunu duyumsamanın neşesi Sebepsiz yere gıdıklansın mutfağa giden adımların seni Az seçim yapmanın getirdiği sevinçle çıkar dolaptan tek dilim kalan peyniri Zeytin küserse küssün Ne kadar az olursa o kadar güzel olurmuş desin her lokman...
Çıkmadan dışarı yüzünde en son aldığın bayram giysisi Tıraşlı bir gülümseme yakana gül takmana gerek yok Adam akıllı götürsün seni parlak kunduraların eski dostlarının yanına…
-elektrik gidince gerisi silindi, kritiğe düşmesin diye sallamaya devam...-
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAMAK-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAMAK-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yav hoş geldin hele denizlere mi karıştın diye düşünmeye başlamıştım... Unutmadan ben deniz-ce şiirlerini özledim bu arada... hoş geldin mavisi olsun bu sana :)))
Valla elektirik gitti... adam dışarıya çıktı, kol saatini bir dilenciye veri parkta yattı çünkü son kuruşuyla güvercinlere yem almıştı bir cami önünde...sağlığına şükrederken...
Seninle rakip olmak zor olsa da seninle rekabeti seviyorum biliyor musun... Yoksa tek rakibim olurdu teyyare yolları...:)))
İyi ki varsın şiir yoldaşım...Bak pes etmiyorum genede senin güzel mısralarının yanında....