Akşam inerken şehre alacası dışında kalır sevdanın insanınki içinde..
Yerle bir olur yürekteki saltanat girer yerin dibine gözündeki fer.. hayalden de ötedir artık sevgilinin gölgesi...
İnanmak gerekir oysa ne var ne yoksa.. ama hep bir çengeldir boğazında: ya yoksa?
Kıvrılıp mehtâbın döşeğine sehere dek kıvranırsın.. kırılır, o bakmaya doyamadığın ayna kederli bir ney gibidir boynun; eğik ama illa ki mağrur..
Bir fırtına başlar ki eğilir dalların dizlerine dek sığınıp terli avuçlarına silersin geçmişin nemini kalırsın öyle yekten yek..
Ulayıp elindeki kırıntıları saçlarında biriken yıldızlara savurursun şöyle bir; uçuşur şımarık hatıralar... şansın varsa eğer azıcık değer gözünün pınarına merhametten nasibini almış ufacık bir ânın fısıltısı.. avunursun işte.. son bir kuvvetle-eğer kaldıysa- sarılırsın kendine...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şedde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şedde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"İnanmak gerekir oysa ne var ne yoksa.. ama hep bir çengeldir boğazında: ya yoksa? " işte böyledir Belleğin denizaltısı zokayı yemiş balık gibi kıvrandırır o düşleri, düşünceleri...
Haklısınız. . Insan bir yalanın peşine takılıp gitmeye meyilli oluyor işte bazen.. ve küle dönüyor ömrünün bir kısmı; bu muhakkak böyle oluyor maalesef..
Tesekkur ederek baslamak istiyorum sana.iste yazmak boyle buyulu bi sey.ne kadar soyut gibi dursa da yazdiklarindan dolayi birden kalpte bi yakinlik duyuluyor.bu kitabini okudugumuz bir yazarda da ayni his,burda ders arasi canin sıkılip da "bikac siir okuyum ya" dediginde defteri acip da isimlere baktiginda "aa bak iste bu kalem gercekten iyi yazar" deyip kosulsuz onun sayfasini actigin ve hic bos donmedigin kalemi okurken de ayni his.. (uff ne uzun bi cumle oldu ama! ;) )
Ozellikle 3.kisim..aklimdan silinmeyecek kadar guzel ve ahengine bayildim..ve sanat tamamen estetik isi iste..sectigin resim ve uyumu..
Bu defterde iki kisinin mahlasini anlayamadim,anlayamadimdan kastim bilmem belki kisilerle isimlerini ozdeslestiremedim.ama illa ki vardir kendilerince bi nedeni..mesela savasci..bunu uzaktan her gordugumde daha farkli hisler olusuyordu icimde ta ki seni az biraz bilene dek..yani oyle narin bir kalemin var ki..tezatlik olusturuyor:) bilmem belki de hayata karsi durusundur..her neyse,konuyla ilgisi yok:)
Ha bu arada sayende yeni bi sair tanidim..bunun icin de ayrica tesekkurler.."nasil" diye sorma,oyle iste:)
Bence her şeye rağmen sevdayı daha da büyütmek için yaşamak gerek. Üstelik sevdanın tüm hallerini yaşayarak insanlara nasıl sevileceğini öğretircesine, bir çiçeğe su verircesine, uçan bir kuşun ardından bakarken onun kanatlarıyla tüm insanlığı dolaşır gibi yaşamak gerek sevdayı...
Şiir çok güzel
Şiir zorlanmadan okunan ve anlaşılır bir ırmak olup akmış. Bu öyle bir ırmak ki; sularında taşıdığı hüzne rağmen içinde, derinliklerinde umut da barındırıyor.
Biçim, sözcük seçimi, dilin kullanımı ve dizeler arası uyum açısından şiir gibi şiir.
şiir.