"Hani acının rengi olmaz derlerdi Artık bir rengi var, kömür karası.!"
Gülüşün baharda her çiçeğe renk veren Güneş gözlerinden çalmış sıcaklığını Kirpiklerine cennet asılmış Öyle masum ve temiz ki duruşun
Söyle.! Nasıl anlatabilirim ki, babanın bir daha dönmeyeceğini Yanaklarından öpmeyeceğini ve saçlarını hiç okşamayacağını.! Nasıl anlatabilirim sana günün karanlığını Gözlerinden aldığı güneşle metrelerce yer altında çalıştığını Şimdi nasıl anlatayım, ışığın söndüğünü, babanın yokluğunu.?
Nasıl anlatayım küçüğüm, gözü doymaz Ve cebi dolmaz büyükleri Söyleyecek sözüm kalmadı Utanıyorum çocuk.! Boynun bükük kalışından Bir daha baba değemeyişinden Yüreğimin iki taş arasında ezildiğini Nasıl anlatayım küçüğüm nasıl.?
Tükendi sözlerim, düğümlendi dilim, utandı yüreğim Affet çocuk affet.! Kimsesiz ve öksüzlüğüne kör düğüm attığımız için.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Affet Çocuk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Affet Çocuk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tükendi sözlerim, düğümlendi dilim, utandı yüreğim Affet çocuk affet.! Kimsesiz ve öksüzlüğüne kör düğüm attığımız için.!
gözlerini para bürümüş şerefsizlerin dini imanı para olmuş garibi görür mü kimlerin ihmali varsa inşallah çeker cezasını duyarlı yüreğine emeğine sağlık can arkadaşım sevgiler selamlar
Artık bir rengi var, kömür karası.!"
Şiirin özü bu beyitte saklı
Kutluyorum duyarlı yüreği
Affet çocuk affet bizi........
___________________Saygılar